"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

04 септември 2016

Педерастки рокади - за новия игумен в Кладница


Скъпи наши читатели, първо искам да ви честитя всички хубави православни християнски празници, които съм пропуснал да ви честитя още от създаването на блога. Сетне искам да "честитя" специално на шопските си читатели за новия игумен в Кладнишкия манастир, който се задава от Видинско.

Ако искате повече информация, очаквайте я в идния брой на в-к "Шоу" - защо архимандритите Антим Дулев и Неофит от Видинска епархия бяха изхвърлени от Чипровския манастир, как се настаниха в Раковишкия при вуйчото на Неофит - тамошния игумен и как се запътиха по... магистрала "Тракия" към Кладнишкия манастир в Софийската "мала света гора"...

Виц в бонус (аванс):

Вървя си аз преди няколко дни из двора на енорийския ни храм и чувам едно хлапе от нашите, което в момента учи в софийската семинария, да говори с някого по мобилния си телефон. Мерва ме и се провиква към събеседника си:

- В момента минава покрай мене Светльо Ангелов - Портос! - дръпва от ухото си слушалката и ме "включва" в разговора - Говоря с племенника на архим. Антим, - обяснява ми - протосингел на Видинска митрополия...

Тоя Антим (не Дулев) е друг Антим - оня именно, дето преди години се кара с викарийния епископ на Видинския митрополит - Поликарп, а след като ги сдобриха, за да го успокоят, летя за Москва в един самолет с митрополита си и с г-жа Юлия, чийто статус спрямо митр. Дометиан ще замълча, ами само ще я нарека "баба владичица", но това не ми пречи да подвикна в отговор:

- Поздрави, предай, от Портос на Видинската гей-дружинка!

Малкият предава "поздравите", защото си мисли, че ще оценят отсреща шегата. Обаче отсреща явно имат особено чувство за хумор, защото моментално затварят телефона. След малко звъни пак телефонът и се обажда от същия номер, но вече някой съвсем друг, няма да кажа кой:

- Какво беше това, какви са тия поздрави!?

Малкият мълчи, пък аз му шушна тихо, щото ме е грижа за него, а хлапето е наистина добро дете:

- Кажи им, че не ме познаваш бе, кажи им, че някакъв луд случайно е минал покрай тебе и се е представил за Портос или по-добре даже кажи, че съм наистина Портос, обаче съм съвсем луд и само си мисля, че те... познавам тебе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар