"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

29 октомври 2016

За двойния аршин


автор Таня Мускетарката

Утре в Асеновград ще бъде осветена нова църква, посветена на „Свети Арахангел Михаил". Дотук добре, но основният ктитор е известната ясновидка Николина Игнатова. 

Сега искам да се обръна към високопреосвещения Николай Пловдивски: Високопреосвещенство, нали не трябва да ходим на врачки и баячки? А Вие ще й освещавате църквата. Висарион -Димитрий на това ли Ви е научил? Или тя Ви е предрекла спокойствие и патриаршестко було?

Публикувам нещо което е писано за госпожа Николина (впрочем тя е баба на прочутата Нина Мода - придворната шивачка на Николай Пловдивски ): "Никога не съм ходила на врачки и баячки, но преди години ми се наложи. Така попаднах на една жена, Николина Игнатова от Асеновград. Попитах я директно за проблема ми и тя ми отговори конкретно на въпроса ми. Детето ми оздравя и от тогава никого за нищо не съм търсила".

Изводите оставям на читателите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар