"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

12 декември 2016

Циганчето педераст "Митрополит" Киприян Старозагорски

"Виждал съм и по-турци от тебе, Турчев..." (Капитан Петко Киряков)
Меките китки в БПЦ се клонират. В Старозагорска епархия беше избран от епархийските избиратели за финалната двойка епископи, от които, според уставната процедура светият синод ще посочи един за Старозагорски митрополит, епископ Киприян.

Преди да бъде прибран Киприян във Враца и назначен за негов представител (викариен епископ) в епархията от митр. Калиник Врачански, Киприян беше изгонен от задграничната епархия на БПЦ в САЩ, където заемаше същия пост, от митр. Йосиф (на българската диаспора в САЩ, Канада и Австралия). Думите на дядо Йосиф бяха буквално: „На този човек не му трябва расо, а дамски секс-прашки”. Самите гей-среди в БПЦ взимаха Киприян на подбив, „възхищаваха” му се, задето успял да се „прослави” като топ-педераст из гей-бардаците в многомилионен Ню Йорк.

Произходът на Киприян е ромски. По-точно той е от изоставените ромски деца от домовете за сираци. Това само по себе си не е проблем, даже е похвално, че един такъв човек Църквата е интегрирала в обществото, правейки го част от висшия си клир дори. Проблемът са навиците и пороците на Киприян. Той не е просто гей, той е разпасан педераст.

Друго измерение на проблема има обаче и то е още по-стресиращо. Киприян беше наложен от митр. Калиник. Немалко време преди „свободния избор” на старозагорските тридесет и шест епархийски избиратели в светия синод е имало скандал, вследствие на скандала митр. Калиник е получил пристъп на здравословни проблеми. Запознати твърдят, че това се е случило след припирни между него и останалите владици в синода, искал е да наложи Киприян за митрополит в Стара Загора. Хубавият въпрос е за какво са се карали митрополитите ни, след като в изборната листа, от която избирателите в Стара Загора трябваше да посочат двама, участваха мнозина епископи, тъй че по презумпция се предполага, че докато старозагорци не гласуват, не е ясно кои ще са двамата, от които синодът да избере един.

Влизането на Киприян в двойката т.е. е предопределено в договорка между синодалните старци, а цялата „прозрачност” на избора, която временният митрополит на Стара Загора Антоний (Централно и Западноевропейски в Берлин) демонстрира, е просто една показност и „демократичен” цирк.

А епископ Киприян от години „клечи на нисък старт в Старозагорска епархия”, още веднага почти след инцидента с бившия вече митрополит на Стара Загора Галактион. При катастрофа на автомобила на Галактион с камион преди години, притиснал колата, в която се е возил, в каменен зид, Галактион получава мозъчен кръвоизлив. Дали е съвпадение, че след лансираната пъвоначално хипотермия на митр. Кирил (в плитчините на Черно море през юли), Галактион получава инсулт, след като автомобилът му е блъснат от камион по пътя, е въпрос за отсъстващата в България криминалистика, защото този двоен сюжет повтаря буквално сценария на холивудския филм „Сърдити старчета I”, т.е. това са класическите в криминологията „убийства по филмов сценарий”, които се правят, за да не могат криминалните психолози добре да проследят планиралия ги убиец според „личния почерк” и личностна патология. Мнозина твърдят, че драмите в Шипченския манастир бяха именно, заради интригите, с които подготвяше заемането си на митрополитския престол Киприян, който почти постоянно пребиваваше в Казанлък, очаквайки смъртта на Галактион или освобождаването му от поста, което в крайна сметка дочака.

След избора на еп. Наум за Русенски митрополит, дядо Гавриил Ловчански е коментирал пред о. Бозе п. Отец Димитър Амбарев така в личен разговор: „Направихме от Русе столица на педерастията”. Амбарев, който лично ми го разказа на четири очи, беше потресен и възмутен от това, че Гавриил го е казал със смях. На мене лично не ми се слушат (ако са факт) в момента коментарите на владиците, предрешили Киприян да бъде митрополит в Стара Загора. Вероятно са много по-грозни в хладния си цинизъм и самопризнания в безпринципност и нравствено и духовно безволие от Гаврииловия коментар тогава.

2 коментара: