"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

09 декември 2016

Заплакало е Мариово (Отговор за читателите от Сандански)

"Що е маке, все е говно" (тракийска "пословица")
Обаждат ми се нови читатели на блога от град Сандански... Започвам да се чувствам като "професор" Вучков, дето всички го търсят за мнението му... Поласкан съм, затова ще отговоря на всички въпроси от Сандански...

Да, мили читатели от Сандански, бил съм във вашия прекрасен град, но не мога да кажа дали е там "животът и купонът", както твърдите, защото бях замалко и бяхме заедно с тати Анчо от Карнобат. Бях около десетгодишен. Помня, че ме заведе до Сандански към края на 80-те години от миналия век, за да съм видел и Сандански, а на мене още в автобуса зверски ми се акаше. Освен това бях му надул главата да намерим къде да гледаме поредния епизод от бразилския сериал "Робинята Изаура".

Не знам как, но благодарение на изобретателността на татко, попаднахме в някакъв апартамент в Сандански, където пет-шест баби се бяха събрали да гледат сериала пред цветен телевизор. Помня, че телевизорът беше марка "Филипс" и едната баба се хвалеше, че "синот" й го е донесъл чак от Солуна-града... Да, там от десетилетия имате навика да ядете гръцки пари, затова и в момента сте тъй силно заинтригувани от блога ми, не за друго, а за да разберете откъде-накъде духа гръцкият вятър сега. Гръчкиот ветър ви духа под опашките тоя път е моят отговор обаче. Пробвайте се при сърбите. Те опознаха добре вашите бракя от Вардарско, затова и вече не щат да ги знаят, но за вас може би все още малко са чували, тъй че може и да ги заинтригувате с "некоа тужна комитска пиринска песна".

Но да се върнем на историята от детството ми в Сандански.

След като се изаках много хубаво, седнах на един от най-предните столове да гледам Изаура, а тати, който незнайно как се беше "въоръжил" с шише домашна македонска ракия, седна отзад.

Сериалът вървеше, Изаура страдаше, бабите въздишаха и приплакваха, а татко, Бог да го прости, току се чуваше тихичко да псува от задния стол:

- Да му еба майката, егаси бразилската простотия!... Да му еба майката, ебаси "лютата" македонска ракия от 26 градуса!...

Накрая тати така се напи, че заспа на стола, а бабите едвам успяха да го събудят, за да ни изгонят.

Другото, което ме питате, е свързано с разни епископи и митрополити в БПЦ... За еп. Данаил нищо не знам, за митр. Амвросий знам оттук-оттам съвсем бегло, еп. Борис, бивш Бачковски игумен, го смятам за пълна свиня, за разколника Инокентий съм чел само по вестниците, а Епископ Игнатий Карагьозов в момента е в Москва. Еп. Павел не познавам, зная само плененницата му, но няма да получите координатите й от мен в никой случай, макар че, упорито затова питате... На Стара Загора най-вероятно ще стане митрополит циганинът педераст Киприян, на бързичко овакантяващите се митрополитски катедри ще седнат един след друг меките китки от четата на Геласиевия племенник Николай Пловдивски, както се и започна с интронизацията навремето в Берлин на facebook-митрополита Антоний Смолянски.

На последно място ме питате "Какво да се прави?" Не съм Чернишевски, но ще ви кажа какво да се прави. Изберете ме за Патриарх Български. До месец-два ще сваля расата на всички епископи в БПЦ, от поповете в расо ще останат максимум петима-шестима. След това ще извикам Епископа Игнатий от Москва да му предам жезъла и бялото було и ще избягам в Аржентина или даже на н. Огнена земя, откъдето ще ви изпратя след пет-шест години картичка с поздрав за 3-ти март, на която ще пише: "Даже туземните канибали тука са по-човечни и свестни от вас, помияри такива!"

2 коментара:

  1. Портосе, ти си едно самовлюбено рядко лайно, онаниращо сегиз-тогиз на албума "Клиторен оргазъм" на Хиподил. Цялото ти съществуване е осмислено само и единствено от евтина наливна процока, разпалваща еректиралия ти и суисидален комплекс за малоумност, целящ да ти превърне в интелектуалец в собстевните ти очи. И понеже си латентен хомосексуалист, нямаш смелостта да отговориш човешки на въпросите на братята и сестрите от Сандански. Светльо, купи си дилдо размер XXL и си го заври, в посрания гъз, където ти е мерак. Светът никога не се е нуждаел от теб, за да даваш воля на "безценните" си ексхибиционистични баластра моабети... Лаоса от Сандански не го ебе за мнението ти, така че неадекватното ти словоблудие може само да ни развесели и докаже чекиджийското ти амплоа. Поздрави от Сандански и понеже парите, които изкараш не ти стигат, ще ти съберем още за fuckig mashine, та ега почнеш да водиш редовен полов живот.
    Светослав К.
    Сандански

    ОтговорИзтриване
  2. Их, Светославе Костарев от Сандански, не е истина просто, сам не ще повярваш какво си изпроси (и намери) с тоя неочакван коментар и какви "хубави" неща искат да напиша за тебе някои твои братя от Сандански по тяхна информация, но досега се колебаех...

    Е, ти реши сам въпроса за себе си и моето колебание относно тебе. Довечера ще имаш сюрприз в блога.

    ОтговорИзтриване