"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

19 февруари 2017

Ваше Високопреосвещенство, засрамете се!!!!


Ваше Високопреосвещенство, вземете та се засрамете и престанете да сте за посмешище на хората. Да Ви кажа вече мен ме е срам от това, че сте митрополит на Пловдив. Ще разкажа за какво става дума. Отивам аз в едно висше учебно заведение, за да се срещна с моя бивша преподавателка. Няма да кажа кой е университета, защото може да започнете проклинате студентите му. Та влизам в аудиторията на университета, където е моята преподавателка. Но бях улучила една от почивките между лекциите. И без да искам, станах свидетел на един разговор между двама студенти (не че обичам да давам ухо на чуждите разговори, но нямаше как да не чуя) 

Двамата студенти бяха достатъчно зрели и с достатъчно житейски опит и от сериозна специалност (не е теология). Разговорът беше на тема как общо взето някои от свещениците парадират с висок стандарт на живот. И Вие бяхте споменат, но не като митрополита на Пловдив, а като Колю Ролекса.

Ваше Високопреосвещенство, щом младите хора Ви нямат уважение, то какво остава за другите?! 

Вземете да си отидете в някой китен манастир и си живейте там тихо и кротко. За първи път в Пловдив хората псуват открито митрополита си. За първи път в историята на града ни ние се срамуваме от Вашето присъствие, който Ви говори,че хората Ви обичат, той лъже.
               
                          без уважение : Таня Илиева Мускетарката

Няма коментари:

Публикуване на коментар