"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

22 юни 2017

Покана за молебен на 9-ти юли за вразумление на Владиката

Онези, които искат да участват от Добричка и Шуменска духовни околии, както и от цялата Варненска и Великопреславска епархия, в молебен пред светата митрополия във Варна на 9-ти юли 2017 година за вразумление на Варненски и Великопреславски митрополит Йоан, нека ми пишат на имейл portos_@abv.bg (или portos777@gmail.com) или да се свържат с мене на моб. тел. 0899 423212, като ми изпратят sms кои са и защо ме търсят, а аз ще им позвъня, понеже на непознати номера не отговарям на директните позвънявания. 

Молебенът ще е заради нежеланието на митр. Йоан да се ангажира като Правоправещ Архиерей с поддръжката на храмовете в духовните околии, които са оставени да се рушат, както и с инициативите в социалната дейност и духовната просвета в епархията, завещани от Негово Високопреосвещенство Варненски и Великопреславски Митрополит Кирил. 

Молебенът ще се състои само в случай, че се яви поне един свещеник от епархията, който да го ръководи.

2 коментара: