"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

06 август 2017

Официално от Наташа Войкина с видео



по повод на:



- 1. Не ме е бил мъжът ми никога, камоли за изневери, била съм го аз, замеряла съм го с кухненска посуда по краката. Баща ми даже го съжаляваше и го успокояваше. И никога не съм му изневрявала!

- 2. Не съм казвала на мъжа си попа: "Ти си излизай, ако искаш в Разкола, аз оставам при Калиник!", казах му, че ще го чакам при митр. Калиник. Сега може да сме разведени, но мъжът ми отец Иван е голямата ми любов.

- 3. На никого сега не съм обещавала от свещениците, за които си писал, че ще им уредя преместване да служат в Старозагорска епархия при митр. Киприян... Те ме молиха, аз питах Киприян, а той ми каза да им предам да си пуснат молби на общо основание до епархийския съвет.

В предварителния разговор:
- Светльо, ще те осъдя за един лев, но тия врачани, дето са ме "натропали" пред теб, ще ги скъсам!
- Ще ме осъдиш?!
- Да, за един лев, освен че работя във вестник, съм писар в една адвокатска кантора!
- Няма да ме съдиш! Ти ме обичаш...

...Тишина.

П.П. /от facebook-чата/
"И те моля да приключваш по-бързо с мен, аз не знам с какво съм интересна, имам много работа до 23.00 ч., губя си времето с глупости. Пак ти казвам, че бива веднъж, дваж, забавно е. Но аз не съм публична личност, не можеш да ми отделяш толкова внимание. За всички лъжи и недоказани хипотези се носи отговорност. Вече става досадно. Навремето така писа за семейството на о.Силвестър цял сериал. Никой не го четеше накрая. Какво ме правиш зорлем известна?!" (Наташа Войкина)

Няма коментари:

Публикуване на коментар