"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

16 август 2017

Курбани, дупета, раса и магьосници!


Седнал съм си на едно столче в храмовия двор оня ден, ям си от курбана с пилешка супа и гледам Хубавата М., дето е сготвила курбана, как го сипва по чашите:



По едно време се появява отец Я., слага ръка на главата ми, извърща черкезки очи към Небесата и:

- Но избави ни от Лукавия-я-я!...



Нямаше гръм "с Небесих". Но пък "отчето" пробва... Неговият духовен ментор отец Г., дето го направи поп полуграмотен граматически и "в крак" ограмотяващ се богословски. когото Яско имитира, преди година-време даже лъжица от Причастния Потир ми подаде и рече:

- За осъждане да ти бъде!



И пак нямаше "гръм с небесих".

Тия мъже в рокли докога ли ще пробват? Докато умра от естествена смърт ли, па да си я пишат на "заклинанията"?

7 коментара:

  1. Светло, как вървят нещата с центъра за обгрижване на наркозависими? Ти там ли си още?

    ОтговорИзтриване

  2. Ти изкоментира ли го с тях това причестяване като толкова си се засегнал, та чак статия им посвещаваш? И като толкова те е впечатлило, че са ти го дали за осъждане, що изобщо си се причестил, ми е интересно? Една хулиганка от енорията съм ... ще се сетиш коя

    ОтговорИзтриване
  3. Що не публикуваш коментара ми? Щото само чужди кирливи ризи вадиш, а собствения си осран гъз не виждаш. Отсвири те поп Георги като мръсно коте. Дойде му акъла накрая.

    ОтговорИзтриване
  4. Ето, публикувах го - втория ти коментар... Ако ти харесва тъй да разглеждаш нещата, ОК, според мене не изглеждат точно така, но то е въпрос на интерпретация напускането ми, за което има лично написана молба поне три месеца предварително... Но даже и според твоята версия да са се случили нещата, няма проблем след 11 години "най-сетне" да съм отсивирен... Всеки му пожелавам толкова време търпение, в случай, че "чеп за зеле" не става от него, според предния ти, непубликуван коментар.

    А това "вадене на кирливи ризи" е пак в негова услуга, ако щеш го приеми, защото зли и завистливи паткани като тебе, даже след оттегленето ми продължават да го корят заради мен - ето и той е вече "в кюпа", оставете го следователно намира - работа си имате лично и само с мен, сган църковничарска.

    ОтговорИзтриване
  5. Добър човек, но цинизмите развалят ефекта на казаното...

    ОтговорИзтриване
  6. Добър човек, но цинизмите ти правят лоша шега...

    ОтговорИзтриване