"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

18 август 2017

Да му еба мамата, не уцелих! (поп, ловец и Сашо Слава-Богуто)


Вървят си из полето свещеник и ловец. Ловецът следи за дивеч, а попът го наставлява духовно:

- Ако изскочи глиган, преди да гръмнеш, кажи "Слава Богу, ето глиган! Ако ми даде Бог да го гръмна, половината на попа ще дам..."
- Ами ако не го уцеля хубаво и разярен ми наниже една бивна в гъза?!
- Тогава кажи пак: "Слава Богу, за греховете ми Бог ме наказа, та да се вразумя, задето не пускам достатъчно често дъщеря си на "изповед" при попа"...

...И както си вървели, изскочила яребица от близкия храсталак. Вдигнал ловецът пушката, гръмнал, ама не усецил.

- Да му еба майката! - викнал ядосан.
- Не бива, синко, да псуваш, ще те накаже Бог...

След малко изскочил заек от близката горичка. Пак вдигнал ловецът чифтето, пак гръмнал, пак не усцелил, и пак:

- Да еба майка му, да еба!!
- Спри се, чедо, предупредих те вече!!

И в тоя момент паднал гръм "с Небесих" право върху... попа. И отгоре прогърмял Глас:

- Да му ... ..., не уцелих!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар