"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

29 януари 2018

Мамата и Таткото на Протосингела Антим (Видинските избори)

Мама му е от Гореме - село до гр. Сандански. Тати му е от градчето Кресна до Благоевград - това е прякото родословие на архим. Антим, Протосингел на Видинска митрополия, според мои информатори от Гоце Делчев (Неврокоп), който организира излъчването на еп. Даниил, "третото духовно чедо" на Желев-Натанаил, заедно с неизбираемия Герасим Мелнишки в двойката епископи, кандидати за избиране от синода, след епархийските избори във Видин.

Какво македонската Пиринска пасмина търси във Видин, дето искаше и да ме убива или поне пребива, но не ме убиха, нито биха, макар че ги потъсрих лично тогава във Варна, където се бяха домъкнали, "за да ме убият или поне набият" (описано във "Видински гамбит") аз не знам. Жив съм си и здрав в момента, но едно се питам - що не сменихме още по времето на цар Фердинанд тая Пиринска чета престъпници за Ниш със сърбите? Те сърбите шяха да ги "оправят".

1 коментар:

  1. Никой сопола си няма да хвърли за тебе, ти ще ми обясняваш, че някой иска да те убива, да си цапа ръцете с тебе! Голям герой се изкара, Портесо!

    ОтговорИзтриване