"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

16 февруари 2018

От Аврен ли е дядо Йоан Варненски, а ревизорът му от Ямбол?!


в самоопровержение на:

Минавам днес порай Катедралата и отдалеко съзирам отец Стефан, стар комшия на баба и дядо от квартала край "Колелото". Отивам да го поздравя, а той:

- О, моето момче, познавах дядо ти Ангел от с. Венчан, дето почина! - след малко: - А той... как е?
- Умря бе! Още през 1988 година!
- А, да!!

Стои до него един дребничък, хубаво увил се в разни якенца и шалчета, шапка не запомних имаше ли или не, ама инак усмихнат като преял с мухи жабок - цигари пуши. Пък аз в момента съм без цигари

- Този приятел ли ти е? - посочвам го, питайки поп Стефан.
- О, да! Новият ревизор на митрополията!... Пламенчо, май се казва... Ама не смей да напишеш нещо по въпроса! - виква театрално и ми плесва символичен лек шамар. 
- Имаш ли цигара? - обръщам се към жабока и изчаквам да ми даде, преди да попитам следващото, а той може да е дребен, ама цяла кутия с цигари има - Ти от Ямбол ли си?
- Ямбол, Сливен... По-скоро от Сливен...
- Поздрави Новата Владика, аз съм Портос... Я ми кажи още нещо: Йоан от Ямбол ли е или от квартала-предградие от селски тип на Ямбол - Аврен?
- Не е от Аврен, от Ямбол е...

* * *

И тъй, извинявам се на читателите - дядо Йоан е от самия Ямбол, а не от Аврен, както бях писал, подведен от известна прилика между него и една Вуйна Мима, а новият му ревизор не е толкоз от Ямбол, колкото е от Сливен!

2 коментара:

  1. Защо БПЦ(вероизповеданието) е против истанбулската конвекциа или третия пол, и против религиозните училища(семинарии) да има само момчета.Негативно настроени към момичета на такова защото щяли да видят че срещуположния пол(женския) е хубав и може да го познаят.Всички виждаме че БПЦ не наказва със закона си настоящи епископи,йереи,дякони монаси познали свои колеги по не библейския чертеж, и противно на библейския образец.Съответно практикуват истанбулската конвекция за трети пол,но са втория пол -женския на Ева.

    ОтговорИзтриване
  2. интелигентния21 февруари 2018 г. в 18:02

    бпц са 100% травестити от родословието на ева,от втория пол женския като сионий,евлогий и друго детелюбци в момчешките семинарии

    ОтговорИзтриване