"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

26 април 2018

Реших да се предам на Кака Л.


Чучнал съм се аз на върха на света и се подвизавам с безчет духовни подвизи... И докато се подвизавам, току през ден, съвсем буквално, на ливадата между храма и магерницата вземе, та падне по някой съвсем истински гръм... Тука е ужасно високо, съвсем наистина чак ми се вие свят, затова и прекръстих котката си Ника на Самолетка... 

Отрязах пет трънки, окосихме ливадата, нацепих дванадесет цепеници дърва, а като замахнах да сцепя тринайстата, острието на брадвата изхвърча  от сапа и замалко не пречука кучето на съжителстващия с мене човек. Прекопах почти цели два квадратни метра земя за зеленчукова градинка и засадих едно семе от диня, две семена пиперки и пет семена на червени домати. Утре ще прекопая още един-два квадратни метра и смятам там да посадя... ракия, крушова задължително.

* * *

Отварям си месиджъра във Фейсбук и виждам няколко пропуснати-непрочетени съобщения. Едното е от 2 март тая година от бивш приятел от Варна, който досега ми изглеждаше извънредно мил млад господин. Чета "Кранто мръсна, свиньо дебела, пипна ли те, ще те подуя от бой! Как можа да насолиш така попа?!" Ставам от компютъра, изпивам чаша чисто краве прясно мляко, направо от цицка на крава взето, наплисквам си очите с изворчова вода, изяждам пет листенца от левурда, слагам в тенджерата коприва да сваря и сядам отново, за да проверя дали не ми се е привидяло. 

Не, изобщо не ми се е привидяло. 

Освен това съобщение, чета и съобщение от Божия човек Велико Тодоров Димитров пак от Варна: "Издирват те с ЧСИ, пази се!". Напът съм истински да се уплаша вече, щото това ЧСИ ми звучи като марка хеликоптери. Питам го: "Какво е ЧСИ?!", а Велико вика: "Частни съдебни изпълнители, заради бързите кредити, дето изтегли, докато живя у нас!". Отдъхвам си... Остава сега само поп Силвестър от Сливен да вземе да се обади!

* * *

Чудя се, дали да не се издам къде съм на кака ви Л. от С. поне, тук съм й съвсем наблизо, може пък да ми донесе капама?! Щото отец С. от Б. ще донесе, ама... таратанци, по-скоро отец Ивица Тодоров от Скопие ще донесе обещаната каса със скопско пиво!

3 коментара:

  1. За заблуда на врага си написал че си в неврокопско, а всъшновс си на другия край на България.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, в Хасково съм!! Пратиха ме там от Троянския манастир!!! Заклевам се!!

    ОтговорИзтриване
  3. На бас, че не си в пределите на БПЦ! Най-вероятно си при македонците, ако се съди по баданарките по техен адрес напоследък.
    Съветът ми е да поддържаш загадката. Това може да поддържа интереса към блога ти, дори и да спреш да ръсиш мръсотии. Донякъде ще го поддържа, ама то и без туй на монах рейтингът му се мери на небето.

    ОтговорИзтриване