"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

05 август 2018

Танче, душко, пази саксийката от Вуйчо Ваньо!


Благодаря ти първом, скъпа Танечка, за виртуалните целувки. Обичам те и аз, но не бих пробвал да ти "опердаша" в никой случай цицките, първо щото ще ставам монах и после щото истински те обичам и уважавам! А те обичам и почитам, защото си умница-хубавица и защото ми даде навремето безценни, точни и детайлни информации за много неща. Е, вярно е, че за някои излезе, че си ме подвела, при това изглежда съвсем умишлено, обаче ти прощавам... Ех, жени сте, затова си играете на фатални. Пък аз хем не мога да се сърдя дълго, хем за мене нищо не е истински фатално, освен да ми свърши ракията.

Споделяш ми, че те дразнят Двери бг. и Вуйчо проф. Иван Желев. Не знаели истински гръцки език. Не знаят aми, аз откога ти разправям! Знам че, не го знаят, без да го зная и сам гръцкия, знам колко не знаят само като ги гледам и слушам, на челото им го пише, както на някои жени, че дават да им правиш разни неща на необичайни места... Стоп! Стига!! Извинявам се!!!... Та в Двери бг. знаят добре само български и то заради Вуйчата - постарал се е да го изучи хубаво даже във факултет, за да не му личи, че е циганин.

Внимавай обаче, мила Танечка, с Вуйчо Ваньо... Още в досието му при ДС черно на бяло е записано, че е "стар коцкар". Тънки и интелигентни закачки, премерени комплименти, отношение уж, че те взима насериозно в интелектуален план и... Току ти изгърмяла "саксийката", както се случи с най-новата му жена. Че духне ли белият вятър в зелената градинка под оная ружа румена, късно е вече за гръцки (а твърде рано за букети), ами току вземеш, че се изпързаляш по мекия дърт бастун... Не! Стига!! Аман!!! Простак такъв (сам на себе си го казвам)!!.... 

Дръзвам, миличка Танюха, тъй да ти приказвам, щото заради неговия опасен чар с последната му жена вече не си говорим, а преди си лафихме по телефона до среднощ. Спа с нея и тя реши, че заради тоя факт цялото ми отношение към него трябва да се промени. Като че ли трябваше при тях да легна и аз. Аз тройки съм пробвал в предишния си живот, не да не съм пробвал, ама предпочитам азиатските пред шведските... Извинявайте всички, ама което си е тъй, тъй си е, що да се лъжем сега?!

Пази се Таня, много те обичам!! Че точно, както леля Руми е казвала на една от бившите ми жени, на която някакъв поп изпращал писма-тълкувания на историята с Мария Магдалина, писани на ръка, още докато ги видяла: "Тоя ще те е*е!!"

1 коментар:

  1. Леля Руми Демирева има пророчески дар в такъв случай. Трябва да го сподели с нейния Николай Пловдивски.

    ОтговорИзтриване