"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

02 октомври 2018

Пак и пак за Цар-Батюшка Господу да се помолим!


Казвал съм ти вече, Цвете Малко, мене всяка година поне по веднъж ме "убиват" на някой баир, тъй че, това последното изпълнение, дето го наблюдава в Трънско, казвам ти пак, нищо не е! Така е вече близо 15 години, а все си ходя "клан-недоклан"... Веднъж само така се случи, че за малко наистина да ме пребият. На един варненски боклук, насред центъра на Варна, му съобщих, естествено в пияно състояние, какво мисля за него, за жена му, за майка му, че даже и за сестра му... Само дъщеря му пропуснах, щото... бях влюбен в нея.

- Знам къде живее майка ти, знам къде живее татко ти, знам им и адресите на всичките ти варненски шафрантии. Няма къде да се скриеш, знам къде да те намеря!

"Знаеш ти, - казах си на акъла, а външно запазих смирено-сериозен изглед тактически, за да не ме ступат още в тоя сей момент - хуя ми Янко!"

И няколко нощи подред спах в горещия открит малък басейн край плажа, който е по-известен като "минералния гьол". Зима, да не пропусна да съобщя, аз съм подпрял глава на ръба на басейна на нарочно взета за целта гумена възглавница, по голата ми тиква танцуват снежинки, а водата, в която блажено съм се накиснал - 40, 50 градуса. Боже прости ме, благодат!

Да не пропусна и да ти кажа, че там тогава им беше нощната явка на варненските педерасти.

- Педераст ли си? - питат ме.
- Не - отговарям.
- А какво правиш тука при нас нощем?
- Крия се.

Разказах им, много се смяха, един даже отиде до денонощен магазин с колата си, за да купи шампанско. Три нощи гърмяхме шампанско и ядохме фъстъци в "минералния гьол" до развиделяване. Педерастка работа. Но аз пък така намерих добри нови приятели.

И всичко това, заради голямата ми уста...

* * *

Устата ми няма да стане тъй или инак по-малка, ами дай, като съм почнал, да ти разкажа всичко, което зная, за... Бойко Борисов - наследник и ученик на Тодор Живков, от който всички десни хора и патриоти в България днес са във възторг, а скоро в някои храмове и икони ще вземат да му рисуват, най-малко портрети на "ктитор и благоукрасител".

Помниш ли как Франсоа Макрон и Бойко Борисов спориха за транспортни фирми. Макрон искаше на територията на западната част от ЕС да важат същите условия на труд за тираджиите - както за французите, така и за българите. За обща наша гордост Бойко поведе война с Макрон в защита на българския бизнес. Всъщност битката беше чорбаджиите на нашите транспортни фирми да продължат да регистрират от дейността същите печалби, като на френските, а шофьорите ни да продължават да получават жълти стотинки с мизерни условия на труд в сравнение с френските... 

По-предния път разправях за кокаина и за контрабандните цигари, затова че всеки път, когато Бойко започне да говори против бизнеса с безбандеролен тютюн, той говори за... себе си и своя монопол над него. А сега ще ти споделя друго, което знам при това от хора, занимаващи се с транспорт. Най-големите транспортни фирми с камиони в България са на Бойко. Следователно Бойко тогава защити не българския бизнес, а мръсните си милиони, така че, похваления от ЕС като "велик самороден дипломат" по време на нашето европредседателство, е един бананов крал в доматена република. Наздраве за демокрацията и евроинтеграцията!!... И да не забравяме в храма да поменаваме "правоправещия синклит".

Чувала ли си пък за великата победа на природозащитниците и гражданските организации - спирането на работата на златната мина в Трънско?!?... За тая мина писа преди години още Волен в книгата си "Планът Сидеров" - за нуждата от отнемането на чуждестранната концесия и одържавяването й... Когато "патриоти" като него и Валери Симеонов, през по-голямата част от времето казионни спрямо една антибългарска, слугинска на чужденците и мутренска по характер власт започнат да говорят, размахвайки десницата си за национален интерес, ти гледай какво се опитват да докопат с левицата... Мината там спря работа за малко. Докато не се изяснят Бойко, Волен и аверите с чуждестранната компания не за това колко се пада от добива на българската хазна, ами колко те лично да вземат. Всички мислят, че мината не работи. А мината почти не е спирала да работи. Просто входовете са през тунели откъм Брезник, а не откъм Трън, където е фиксиран гражданския и природозащитнически интерес.

Но да не забравяме да поменаваме Бойко в молитвите си! Да не забравяме да повтаряме за доброто, което на Църквата той прави! Защото Църквата в България отдавна не е на хората, не е народна (ако беше обратното, то това умниците осъдително биха наричали етнофилетизъм), църквата е на клириците и на "богословите", а техния цар е коремът, олтар им е джобът, пък бог им е Бойко.

3 коментара: