"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

15 февруари 2019

Как на Игумено му влезе Розата у гъзо



- Аз ще разкарам Пулиева от Официамния сайт... Вече е уволнена...

"Добре, - казах си аз пък на акъла си - че ми даде време да предупредя влиятелните й приятели чрез моя блог..."

* * *

- Моля те, махни тази публикация! Задръж я неактивна за ден-два!

"Добре, - казах си пак аз на акъла си - ще я деактивирам публикацията за два часа и петнадесет минути, щото нали съм ти "послушник"...

И Пулиева не я уволниха.... Ден по-късно от Деври.бг. бяха силно възмутени: имало било някакво решение на синода по въпроса с официалния сайт, ама никой никъде не го бил отразил, как можело такова нещо и прочие... Имало, ама в "намален състав" явно...

* * *

Много е злопаметен и отмъстителен Никанор... Нормално е да е така с това мише лице, миша осанка и миши маниери.

Той иска да я разкара, щото тя преди време взе страната на стария игумен в манастира му при педерастките им междуособици "за пари" - архим. Евгений.

* * *

- Слушам, че всички тука те наричат "дядо"... Искаш ли и аз да ти викам "дядо"?
- Светльо, не се ебавай с мене!

...А аз тогава не се "ебавах". Просто питах. Съвсем на сериозно взимах всичко. Да. Както винаги в началото.

* * *

Конфликтът му с патрона на Двери бг. Иван Желев не е никакъв конфликт, то е опознавателна любовна схватка. Те двамата са съгласни принципно за всичко, освен по въпроса кой колко и от къде да събира парсата. Също като "конфликтът" на "деснякът"-народняк Бойко Борисов със старите червени боклуци "социалистите" - те направиха от държавата мутренска фирма, а сега са уж недоволни, че управлява Мутрата Б. Б., дето ако я срещна гърбом и без охрана на една права лопата разстояние, ще й пукна мазната селска кратуна на поне три места...

следва: "Червените "спонсори" в БПЦ"

Няма коментари:

Публикуване на коментар