"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

05 февруари 2019

Ши ви иба шайките (Открита нота до архимандрит Никанор Мишков)

"Ставайте робове, Аз не ща ярем!" (Г. С. Раковски)
Скъпи Приятелю (и ти вече бивш, но майната му), много ти се моля да се "кандидатираш" за епископ в БПЦ. Чакам те на гьоме. Помежду ни вече женска рокля, която да те крие от очите ми, няма, та заради вниманието й да те щадя, така че, много искам да ми дадеш повод, а какъв ще е по-добре поводът от тоя да решиш, че си се удостоил за владика - тогава ще имам "свещена причина" да ти разкажа играта както аз си знам.

* * *

Трети месец работя в Общинска фирма на трудов договор и трети месец все ми "увеличават" заплатата. Трети месец получавам плюс-минус 15 лева - ту плюс, ту минус (върху 612 лева, дето все 612 си остават средно-аритметически) от другата Българска мутра - приятеля ти Бойко Борисов, дето от няколко години все "увеличава заплатите". Трети месец гледам как едни 60-70 годишни жени (пенсионирани учителки и мед-сестри) се клатушкат по рейсовете на Варна от 3.00 ч. сутринта докъм 23.00 нощем, за да не останат само с "пенсиите" си, докато двете мутри - ти "църковна", а той държавна въртите търговия с "митри, имоти, кокаин и кашкавал".

* * *

Преди около два месеца излязох на протестите. Включих се. Вървях двадесетина метра и попитах - "Камък няма ли да хвърлим?! Нещо да запалим?!" Протестърите ме изолираха, а окръжаващите ни полицаи ми се смееха, защото знаеха що за джендъри "подбуждам към размирици". Скъпи Мишков, предай на другия софийски хитър селянин Борисов, че готвя свой протест. Мисля да напълня един уличен контейнер (на колела) с 25 котки, полети обилно с бензин, да го дотъркалям до Община Варна и отваряйки капака му във фоайето, да им драсна клечката, та да захвърчат на всички посоки горящи котки. Съвсем сериозно го мисля....

За него и мутрократичната му власт така планирам, а за тебе какво планирам ще разбереш в момента, в който посегнеш да си наденеш епископското було. Тогава ще се изненадаш от "услужливата ми памет и проницателност, граничеща с... прозорливост" 

1 коментар: