"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

27 март 2019

Психопатии, либидни отклонения и трезвеници (Чорба "Трезве")


Миналата седмица новите (стари) отговорници за Братската трапеза и кухнята за бедни, по-точно реабилитираните като такива от сектантския църковен съвет... Оп! Грешка, исках да напиша от църковното настоятелство на параенорийската секта "Свидетели на Фотакиев", вадили от склада на кухнята казани, посуда, продукти. Всички, които научихме тоя факт, изненадани се подлъгахме, че тия ще готвят, ако не за неделята, то за Благовещение поне. Чак чичо Гошо Пенчев с обади да ме пита мене:

- Абе, Светльо, тия верно ли ще готвят?!

Не сготвиха. Сготвиха по-точно това, което нарекох впоследствие чорба "Трезве". Рязаха зеленчуците трезвени, вариха я трезвени и я сипваха на народа трезвени. Затова от нея не само нищо не се получи като за свят, но не се и видя, даже не замириса. Това не ми попречи, разбира се, с цял глас да припявм, докато снова из двора и да приканвам народа:

- Яжте, яжте, вкусна е "трезвената чорба", сипете си и в буркани за вкъщи!

А някои, подсмихвайки се, се преструваха, че отвинтват капачките на въображаеми буркани, сипвайки си сетне с въображаем черпак въображаемата чорба. 

А какво са правили в кухнята ли през седмицата отговорниците и защо са вадили всичко? Инвентаризация. Да проверят нещо дали сме откраднали на заминаване с Велико и ако такова има, радостно да го съобщят. Ще им помогна, като им кажа, че "излишакът" - чувал с пет килограма картофи е от Николай Кантарджиев, остана от рибената чорба "Бела Белинда", защото Игнат Багдата дари допълнително няколко килограма чернокоп, така че, аз се отказах да сгъстявам чорбата с картофи, вместо с риба, както си му е и редът.

* * *

Преди години заявих пред в-к "Шоу", че митрополит Николай, според мене и въз основа десетилетната ми дилетантска работа с наркозависими, е кокаинов наркоман, а това че се е продрусал, щото не можал да се ожени за сестра си, с която като юноша се е съвокуплявал, си го уйдурдисах, позовавайки се на покойния ми приятел отец Димитър Амбарев, щото бях пиян. Ще заявя сега, че на основание богатата палитра от психически заболявания и други отклонения в родата ми, които от малък наблюдавам, смятам отец Георги Фотакиев за психопат, без да го твърдя със сигурност или под това да се подписвам. Като пусна днес сигнала до прокуратурата "по чл. 146", ще се намери кой да го установи или отрече. 

Моето абсолютно психическо здраве пък, граничещо със съвършенство, което даже огромни количества алкохол не успяват да накърнят, се дължи на абсолютното лично психично здраве на татко, което неутрализира дълга двустранна генетична обремененост у мен, както и на възпитанието от него и най-вече туй, че ме научи на всичко да се смея с цяло гърло. Това че, дяволите бягат от подигравката с тях повече, отколкото от тамяна и чесъна, е открито още от Мартин Лутер, потвърдено от Умберто Еко и преоткрито от мене, заедно с откритието ми, че дяволите са психопати (и психопатите дяволи). Жените е ясно що ме обичат - щото им говоря мръсотии посред бял ден и публично. Децата ме обичат, защото ги разсмивам. А лудите и най-вече шизофрениците, ме обожават, щото плаша психопатите (знаем добре, че от пияния и лудият бяга), от които те пък, от своя страна, неистово се ужасяват. И с право! А мене ме обичат, щото съм добър с тях и ги разсмивам, с мене им е спокойно, щото аз тяхната лудост много я харесвам, намирам я за адски мила и симпатична, намирам я даже за надлогически нормална, а на смешките им, от които други се смущават, се смея високо и от сърце.

Но стига сега за мене, хайде малко за него. За кой ли? Не ще му кажа името, за да не ме съди.

Психопатът се чувства добре, когато хората около него са зле. Ако не са, внушава им, че са зле. Така поема контрол върху тях. Сблъска ли се с напълно здрав човек, опитва се да го прекърши и смаже с всички средства, за да го подчини. Не може ли вербално, а това той добре умее иначе, защото е изключително добре ориентиращ се в страховете и недостатъците, които всички имаме, опитва чрез физическа агресия да го сплаши. Този подход е успешно приложен според мене от поп Силвестър в Сливенска епархия към дядо Йоаникий и той (няма да кажа кой) го опита в олатара на един храм (пак няма да кажа кой) спрямо един друг митрополит на една друга епархия (о, пак не ще кажа коя и кой), както се е хвалил сам. Кой ли? Той. 

Християните в Църквата са нежни и чувствителни, плашливи хора, затова и църковните среди са рай за психопатите. Според мене така и мнозина са се изпедерастили - поради финост и отстъпчивост. Някой им е казал: "Дай да те наеба!" и понеже са нежни души, не са могли да откажат. Да наебеш мъж впрочем също е форма на подчиняване, при това трайно в психологически план.

За психопата е характерна жаждата за подмяна на реалността в своя полза - за лични цели и понеже е добър артист, в състояние е да убеди всеки необигран ум, че лъжеш, наричайки бялото бяло и съобщавайки, че вали, докато дъжд се лее като изведро. Ако бъде нападнат и се изправи пред ужаса на собственото си разобличаване, психопатът създава интрига, като насъсква срещу тебе други хора, скрит зад тях.

* * *

Съвсем извън темата, ако щете ми вярвайте, но въобще не свързвам това, което ще споделя сега, с написаното дотук, но вчера, след кратката свада между поповете Георги и Ясен от една страна и отец Добромир по мой повод, последният ме извика именно пред тях двамата, за да ми съобщи, че съм нежелан в двора и че ако вляза в храма, той щял да спира да служи. От това да ми го каже пред тях обаче Георги изпадна в ужас и запротестира. Явно много искаше Добата да ми го съобщи лично, без тяхното присъствие, за да се наостря зле към Добромир. Старата лисица обаче Добромир направи точно наопаки, докато Георги ме гледаше като лалугер нощем пред фотоапарат със светкавица от дъното на стаичката, а на Яско не му се виждаше даже и един пищимал.

Благодаря на МВР и по-точно на IV-то РПУ в кв. "Аспарухово", което очевидно е започнало дознание и Георги е предупреден повече да не посяга. Достъпът в двора и храма може да ми бъде възпрепятстван само от властите и само в случай на непристойно поведение или хулиганство, защото храмът е обществено място и собственост, а не на Георги и сектата му, затова сега поповете са решили "да стачкуват от литургия" като ме видят. 

МВР си свърши работата. Сега отиваме в Прокуратурата и в НАП-а. А темата с него в блога засега я затваряме.

4 коментара:

  1. Най много да е получил предупредителен протокол, но и това върши работа.

    ОтговорИзтриване
  2. "Християните в Църквата са нежни и чувствителни, плашливи хора, затова и църковните среди са рай за психопатите. Според мене така и мнозина са се изпедерастили - поради финост и отстъпчивост. Някой им е казал: "Дай да те наеба!" и понеже са нежни души, не са могли да откажат. Да наебеш мъж впрочем също е форма на подчиняване, при това трайно в психологически план."

    Хм... много точно написано! Може доста да се изпише на тази тема и за психопатите, и за жертвите им... защото според мен и двете страни имат вина!

    Истината е, че да бъдеш християнин и църковен човек като цяло се изисква много разсъдителност и внимание за да не станеш нечия жертва и да не бъдеш наебан в преносния или не дай Боже в буквалния смисъл! Законът на джунглата е бил винаги в сила и навсякъде! Хората си мислят, че като отидат в църквата/манастира са защитени, отпускат се и свалят гарда, но това е абсолютна измама, подлъгват се лесно от маската на фалшиво благочестие и евтин църковен театър зад които в повечето случаи се крие абсолютна безнравственост и лукавство! Не бъркайте смирение с малодушие!

    Автора на блога може да е пияница, отрепка и какво ли още не(Моля да ме извини!), но понякога пише много точни и правилни работи, затова харесвам този блог!

    ОтговорИзтриване
  3. Tова,че отец Добромир ще се разпопва от къде го измисли? Ей, Светльо голям лъжец си!

    ОтговорИзтриване
  4. Защо се опитваш да правиш лошо на хората? Каква ти е повредата?

    ОтговорИзтриване