"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

29 юли 2019

Къде стигат пипалата на секта "Свидетели на Фотакиев"?!


И така, имаме от една страна сектантите в сектата "Свидетели на Фотакиев", които под "свещена" инспирация от гуруто си, лъжесвидетелстват. Нито той е истински бандит и дявол, щото инак досега да съм пребит, нито те лоши хора. Просто са секта. А защо именно? Казва го специалист руски свещеник и сектолог в една преводна статия в Двери бг.: "Искат ли от вас в обюността да извършвате срамни за вас или противозаконни дела в името на по-голяма цел, оправдана от Божията висша воля, значи сте в православна обюност от сектантски тип"... Но спокойно - има кой да ги изповяда и опрости - тоя дето ги скланя към същия грях!! Божичко, не е ли това перверзно?!

Свидетелките на Фотакиев от последния документ на Варненска Районна Прокуратура (ВРП) са две. Едно девойче, дъщеря на наш общ приятел, което се е опитало да направи омлет, без да строши яйцата, като оправдае него и предпази мен - мене ме е виждала често нетрезвен, него нивга, но и за мене, както и за него, не знаела да сме агресивни. Втората му свидетелка - негова бълдъза и работеща за наркоцентъра в момента, за който в снетите сведения Фотакиев арогантно твърди, че хората в него "работят за него" /за попа именно, не за Църквата или Бога/, като за мене го казва, но за свидетелката си Лилия го спестява. Тя отива доста по-далеко, споделяйки наблюдения за мене, в които предизвикателното ми поведение граничи с противообществено - описаните случки и събития обаче от Лилия до една са лъжливи. Свидетелят на Фотакиев поп Добромир Георгиев отива и още по-нататък в подлостта - направо ме определя като алкохолно зависим и ме свърза с работа в наркоцентър.

От ВРП не са потърсили други двама свидетели обаче - Варненски митрополит Йоан и Амира Сокари. Йоан е лично потърпевш от агресията на Фотакиев, на това са преки свидетели още поне двама души: поп Добромир Георгиев споменатият и поп Милен Манев - Михаил, присъствали на свада между владиката и попа в олтара, почти довела до бой, иницииран от Фотакиев. Аз и друг епархиот сме косвени свидетели - пред мене лично, непосредствено след събитията, попът сам го сподели, а пред П. го е споделял, според разкази на П. пред трето лице - В. Т. Амира Сокари е пряк свидетел насред храмовия двор пък за побоя над Д. Т., с нищо не провокиран лично - ни вербално, ни физически от Д. и тя не е търсена.

От ВРП не са потърсили, нито приложили записите от охранителните видеокамери в двора, работещи към момента на събитието, не са потърсили и пряко потърпевшия петнадесетгодишен Ангелчо, който пред мене е заявявал. че ако бъде повикан "ще каже истината".

И така, аз пия редовно, пия без повод, аз съм конфликтен, но никой не знае, нито е чувал за мое агресивно и противообществено деяние, било в пияно или трезво състояние... Не съм чувал аз пък в България да има сух режим, не съм чувал и да е забранена употребата на алкохол на обществени места. Попът обаче пие в немалки количества, след което шофира (което е подсъдно само по себе си), на което лично съм свидетел, а го има и документирано - няколко жалби за причинени от него в това състояние ПТП-та, като едната наскоро завърши с осъдителна за него присъда.

Чадърът във Варна над поп Георги май не завършва до IV-то РПУ... Но има и РДВР, има и Столичен инспекторат ма МВР... Трай лельо (зам. районен прокурор Кирова), за хубост...



Следва

1 коментар:

  1. Бах тъ у звяра ве, Светльо! Много измачкано туй постановление и странно кафяво петно има в средата... Да не го ползва за тоалетна хартия?

    ОтговорИзтриване