"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

16 юли 2019

Бият ли в IV-то РПУ психично-болни хора

Господин Български Офицер Нанев, началнико на IV-то РПУ, на това видео, правено от съвсем други хора преди години с единствена цел лично забавление, попаднах съвсем случайно в youtube.com Чувам от разказващия мъж, известен с прякора си Доматито в квартала, чиито престои по арести, затвори и психиатрии са добре познати и извън собствените му разкази, потресаващи неща.

Познавам ви като активен енориаш в храма, който по повод разправиите ни с попа ме наставляваше в личен разговор да се смиря и да не падам в греха на осъждането, грамотно и уместно цитирайки трудове на свети отци. Уверете ме, че под ваше ръководство и с ваше най-активно участие не е извършван побой над човек с психиатрична диагноза за най-обикновен телефонен тероризъм, както твърди този човек!

П. П. Сигналът за тормоза върху мен, мои близки, приятели и работодатели от вашите служители, вече е в деловодството на отдел "Вътрешна сигурност" на РДВР Варна. Ако от там не получа адекватен отговор, ще се обърна към СДВР, медии, БХК и Омбудсман, задето чрез държавни органи съм репресиран за... поезия и публицистика в съдействие между църковно настоятелство и квартални старшини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар