"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

20 август 2019

До Софийски МВР-Инспекторат

Снимка на писмото, заради горчив опит с изчезващи преди години писма до МВР от собствената ми ел. поща
Уважаеми служители на Столичен инспекторат на МВР, през това лято станах жертва на превишаване правомощията и злоупотреба с лични данни (като информация за месторабота) на ваши служители от IV-то и V-то РПУ в град Варна, както и на служители на Българската жандармерия. А именно - тормоз над мои близки, роднини и приятели от следовател Проданов в IV-то РПУ, злепоставяне пред работодател от жандармеристи (както едва вчера разбрах, дотогава смятах, че са били обикновени служители на V-то РПУ в района на местоработата ми), изпратени не е ясно от кого, да разпитват за психическата ми адекватност и навиците ми при употреба на алкохол мои колеги, преки началници и работодатели, карайки ги да пишат за мене докладни и прочие, без да има никакъв реален сигнал за обществено опасно мое поведение, без да съм никога съден, камоли осъждан, без да съм бил дори следствен за нарушения по НПК.

Основанието да бъдат търсени за разговори от споменатия следовател Проданов мои близки, някои в изключително тежко здравословно състояние, като майка ми например и мои приятели, както и абсурдното изпращане на жандармеристи на работното ми място, е сигнал-жалба на църковното настоятелство при православен храм "Свети Княз Борис-Михаил" в град Варна, р-н "Аспарухово", за мои текстове в личен блог в интернет, в които описвам и критикувам живота и практиките на енорийската общност от богословска и църковна гледна точка, както и проявите на ръководещия я основно свещеник, скандални, според мен, във всякакъв аспект - и богословски, и църковен, и социален. Подчертавам - проверяването ми (включително чрез жандармеристи) не се основава на сигнал за реални мои противообществени действия и нарушаване на закона, а на публицистични текстове в личен сайт. Вашите служители във Варна поставят т.е. в услуга почти целия репресивен апарат на държавата за целите и проблемите на религиозна общност.

Аз своевременно пуснах сигнал в РДВР-Варна, където изложих същите факти, но с месеци оттам отговор не получавам.

Надявам се, ако няма кой във Варна да прецени цялата абсурдност и гротескност в ситуацията, в столицата на нашето Отечество, където се очаква, че е събран професионалният елит във всяка област, такъв да се намери и да се вземат съответните мерки. Но ако и от вас не получа отговор, ще се обърна към български и чуждестранни медии.

Предоставям ви трите си имена и ЕГН, за да ви улесня в усилята да проверите случая, като изцяло се доверявам на вашата почтенност и професионализъм:

Светослав Ангелов Ангелов, ЕГН: 7801121020, тел. за връзка 0884 29 0689, адрес: гр. Варна, ул. "Антон Страшимиров" 36

Прилагам и снимки от собственоръчно написания от мене и подписан сигнал в отдел "Вътрешна сигурност" на РДВР - Варна, чрез които ще се ориентирате относно датата на описаните събития.








Копие от писмото изпращам (препращам) и до Омбудсмана на Републиката г-жа Мая Манолова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар