"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

12 септември 2019

Алелуя, попе (ценности срещу дроги)


Вчера, не знам по какъв случай и повод, но през Facebook получих покана за знаменито събитие. Тия дни в Юнашкия дом във Варна поп Георги, представляващ парацърковната си фирма ПЦДОН (и представляван от нея), ще държи сказка за... семейните ценности. И може би пак няма кой да му напише сказката "като за пред хора", та затова съм поканен... 

Ще присъства предполагам и последната му окончателна жена, която ще слезе от автомобила си за 20 000 лева, обута в пола "до пъпа". Предлагам да присъства и предната му, заедно с три-четирите му любовници между нея и последната. Ако бях пиян, щях и поименно да ги изброя сега, ама по това време на деня съм трезвен и затова не ми стиска.

Вместо това ще предложа там да присъства и поп Дончо Александров и събитието да се съвмести с изложба на "картините" на жена му Дончовица, която със сигурност ще пристигне също с "пола до пъпа".

Накрая всички ще изпеят някоя песен "за семейните ценности" в хор под акомпанимент на китара от тъщата на поп Георги, енориашка в храма на поп Дончо.

А ако имам тогава пари да се опердаша хубаво с ракия, може и аз да ида, за да се провикна накрая "Алилуя"!



Няма коментари:

Публикуване на коментар