"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

18 септември 2019

Де гиди, луди млади години ('Баси адвентиста, дет' съм бил!)


Съвсем случайно в интернет попаднах на това по-горе (ваше ляво в карето, под заглавие "Извинение").... Да, спомням си я смътно тая история - бях на около 23 години и вече, оказва се, съм знаел за Лутер и Еразъм (Ти да видиш!), че и прекрасно съм псувал писмено (впрочем тогава само ругаех), така че, да възмутя "пет Софийски съботянски събрания вкупом и едновременно". 

Сладур! Обичам се за своята непроменимост!

Ама що вестникът го е напечатал това въобще моето, да се чудиш, че после  как се извинява?!

П. П. Статията май се казваше "Божиите разбойници". В нея Лутер беше "готин непукист", Еразъм жалка псевдоинтелектуална отрепка, а Жан Кавин пълен религиозен боклук.

Впрочем лъжат във вестника... В София тогава имаше три "събрания", а не пет и според мене са протестирали само две - на улиците "Екзарх Йосиф" и на "Солунска", циганите съботяни в /не помня вече кой/ квартал беше /Дали не "Слатина"?/ няма как да се протестирали, изпадаха във възторг, видят ли ме да заставам на амвона им.

Няма коментари:

Публикуване на коментар