"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

18 септември 2019

За импийчмънта на "патрика" Неофит (вест в сигнално жълто)


Какво исках ли??... Да пиша стихчета и да чета българските класици в пияно състояние, докато работя и се радвам на заплатата си, както и на едно "здрасти" от някого-си (не ви е работа кой) в месинджъра на Facebook веднъж дневно... Вий обаче: "Не! Той ни дразни - не зная с какво, явно вече дразня "просто сам по себе си" - затова и ний ще продължаваме да го дразним!" 

Така че, този блог внезапно още веднъж ще пожълтее за неопределен срок време, та лицата ви да позеленеят.

* * *

Както пишат "Двери бг." сега, никой не знае на тазгодишните, съвсем скоро приключили заседания, на синода какво е станало, но аз включих останалите си източници на пиперлива информация и ще ви кажа какво е станало на миналогодишните. 

Миналата година е обсъждано отстраняването на патриката Неофит и изпращането му "на покой", заради влошено здравословно състояние в два варианта - чрез назначаване на "наместник председател на светия синод" за дълго време вместо патриарх или чрез организирането на нови патриаршески избори. За втория вариант най-силно са се застъпвали митрополит Николай Пловдивски и лобито му. Развитието на събитията било спряно, заради всеправославната криза около статута на Църквата в Украйна.

Не ми пука какво ще стане с Неофит, бързам да кажа, даже се радвам, че от "първа дама" русенецът му Ангел Младенов ще трябва да стане край Халите в София проститутка, където винаги му е било мястото, според мен.

Второто, което от другаде научих, което вече касае само мене, но аз ще ви го споделя, е че митр. Йосиф /Босаков/ - Австралийски, Канадски и Северно-американски, ме ненавиждал. Защо тоя продължава да ме ненавижда не знам, след като от почти година аз съм "никъде и нищо", но ще заявя, че тоя факт ми е "през хуя". Въобще не ме интересува мнението на един подлец и предател, за който от трето място преди време пък бях научил, че по време на предходните избори за патриарх в София е изиграл най-злокобната и подмолна роля срещу о Бозе п. митр. Кирил, комуто инак се е пишел "пръв приятел", а и от много отдавна е оставил българските енории в САЩ, Австралия и Канада на "консигнация" на съмнителни емигранти-бизнесмени.

* * *

Очаквайте още дузпи в продълженията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар