"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

15 септември 2021

А честито, пак ме хванахте за пръднята!

Поздравявам шайката на епископ Сионий и на поп Силвестър с всичките им цигани, политици и мутри с билета си за Германия и отрицателния тест за Ковид. 

Ако искате да ме хванете, можете да се уловите за пръднята ми и да ме издърпате обратно от облаците или да ми я разстреляте с черешово топче или балистични ракети, ако щете.

Баш както, когато отпътувах за Сърбия през 2011-а или в 2016-та хвърчах за Русия след предни челни сблъсъци с вашата арогантност, простотия и престъпно мислене.

Чао!

5 коментара:

  1. Разглеждам едни снимки на ББ и свитата му, които са на посещение при епископа, но в ролята на на какви- не знам (може би са подтикнати от верска потребност:)). Какво се очаква, да се разпознаем като православни и да дадеме вот ли?! Хубав манастир, но не ми се посещава повече, предпочитам някой усамотен параклис.

    П.П. Започни да спортуваш в чужбина, бягай за здраве и тонус.



    ОтговорИзтриване
  2. "Продължаваме промяната" ми допада много, защото се обърна към моето поколение и ще се опира на него. Единствената забелезчица е говоренето на МЕ, когато се ползва при официален стил на общуване, но в София сме така ;). Нямам търпение да дам вот!

    ОтговорИзтриване
  3. С Гаспажа Водка се разделихме отдавна и нямам намерение повече да се събираме. Открих принципа, че много хубаво не е на хубаво. Приключих наскоро впрочем и с виното.

    Една бира ми остана, но и с пивото ще обмислим как и докога.

    ОтговорИзтриване