"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

16 октомври 2021

Кафа-сиктир, няма да се ваксинирам!

 

"Това е медицински фашизъм!" (доцент д-р Атанас Мангъров)

Обадиха ми се от фирмата, за да ми съобщят, че заради естеството ми на работа (с болни и престарели хора), трябва непременно да се ваксинирам срещу Ковид 19, ако желая да продължим нашето сътрудничество.

Обмислих новосъздалото се положение дълго. Близо 5 минути и половина го мислих... Анализирах ефекта от ваксините. 

Бойко и Слави изкраха грипа, след което се ваксинираха явно "за всеки случай". Последствията? Виждаме ги -  Слави Трифонов полудя. Поглеждаме обръщенията му и становищата във Facebook и установяваме, че се държи не просто като обезумял и полудял, а направо като бесноват. Бойко пък съвсем оглупя... Нора Ананиева обаче, след като кара грипа и се ваксинира, се разхубави и поумня. Поумня и един мой приятел от висшия клир на БПЦ след "грип и ваксина", нищо, че както твърди, леко бил "оглушал". Поумняването му се състои във факта, че преди около месец и половина ми изпрати 120 лева да съм се почерпил, а оглушаването в това, че недочу, че съм искал всъщност 200, както се разбра впоследствие.

Така че, няма да се ваксинирам, за да не полудея и да не започна да изпращам на хората пари да се черпят. А оглушея ли, какъвто съм си щедър, като ми рекат "Дай двеста", ще им изпращам сигурно по четиристотин. Да не бъде!... Освен това съм си хубав и умен, та няма нужда да рискувам за евентуалния ефект "Нора Ананиева". Разхубавя ли се още повече, да не река чрезмерно, може да вземат някъде да ме... наебат!

Затова се прибирам в България. Пътувам назад към Варна. А сетне към Киев и после съм на влака за Луцк и пак за Варна. Парите, които изкарах досега, горе-долу ще ми стигнат да си прибера от Луцк жената.

Ще ми стигнат, обаче... горе-долу. Затова ссъвсем сериозно се обръщам към вас, скъпи читатели (отбележете си, че вече не ви наричам глупаци, педерасти или непрокопсаници, ами само и главно "скъпи и драги") събирам пари. Трябват ми около 1000 евро отгоре. За да се оженя както си му е редът. С файтон и с музика! И за да купя на майка й и на баба й по един копринен шал за подарък, та да им отвлека вниманието от факта, че им отмъквам Съкровището.

Който иска да ни кумува, да ми пише на адрес portos_@abv.bg и за всяка изпратена сума, даже най-малката, ще получава тържествени и официални честитки в блога!

Сериозен съм! 


*  * *


Кафа-сиктир бе! Няма да се ваксинирам!!!

Да бяха забранили ваксинацията, може би щях да се "боцна" - напук. 

Не се е родил човекът, извинете, който ще успее нещо да ми наложи. А и да се роди, ще трябва тепърва да порастне, за да реши да се опита. А аз дотогава ще съм умрял, надявам се, от "само-себе-си".

15,10,2021, в един хотел в Дортмунд

2 коментара:

  1. Много време се задържа:) Разбираемо е за такава работа, но и волята не е силна...

    Най-важно е "Продължаваме промяната" да е първенец!

    Днес много ми допадна, че Румен Радев направи 50 лицеви опори, което е за пример. Мотивирах се от демонстрираното и всяка сутрин при ставане ще правя по толкова към сутришната си рутина. Когато стана на 58 години трябва да съм в топ форма! Най- много, но не като цел съм изпълнявал 130 лицеви на юмруци, а преди ми присъстваха в тренировъчната програма, като ги правех с 25 кг. диск на плещите.

    П.П. Ако +Антоний те венчае- идвам!

    ОтговорИзтриване