"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

04 март 2023

Ботевски антифон



Днес реших, не знам защо точно днес, да ида нагости на мъртвите... Затрябва ми мавруд, Асеновградски, щото на такова място с празни ръце не се ходи. Обаче при Женя в магазина няма Асеновградски. Има само на "Менада" и на "Вила Ямбол"... Ще взема ямболското, щото се сетих за една... леля Донка Узунова с хубавите "погачи". И докато си планирам деня, слушам:

- Мамо, искам снакс.

- Добре.

- Ама искам два, искам и от другия вид 

- Не!

- Да!!

- Не!!!

- Ще се разплача.

- Забрави тази песен любовна!

Замалко да изтърва шишето, фигуративно казано, щото още не го бг взел.

- Дъще, - тъй й рекох, че я гледам около 25-годишна, та спокойно бих могъл и да я направя, макар че едва ли щях да се справя тъй добре - ти знаеш ли кого цитираш?!

А тя наместо отговор продължава усмихната:

- ...Не вливай ми в сърце отрова.

Аз:

- Млад съм аз, ал' младост не помня...

Тя: 

- Па и да помня, не ровя.

Ще живее България, кой посмя да се усъмни!? Не ли аз, Глупакът с изгорелия от ракия калпав мозък!

Няма коментари:

Публикуване на коментар