В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

13 юни 2024

Чамча


продължава от "Светослав умря"


Майка ви неблагодарна да еба!!! Днес половин час чаках в храма и никой не дойде на погребението ми!

Ивалина и Теодора трябваше да дойдат, защото "умрях". Това им беше и на двете мечтата!

Диана от Пловдив беше длъжна да дойде от благодарност, задето се ожених за нея, а Юлия, задето не се ожених за нея. Петя от Ловеч също не дойде, макар да ми дължи поне 200 множествени оргазма!

Само Росица нямаше как да дойде, защото почина преди мен.

Поне Недялка да беше дошла. Но не! Даже и нея я нямаше!!!


* * *

Гушнал съм си котката Самуила онзи ден, изпил около три литра червено вино и се опитвам да заспя. Говоря й:

- Самуило, Семитуля моя, обичам те...

А тя ми "проговаря" на чист български с абсолютно човешки глас:

- Не се казвам Самуила, а се казвам Чамча.

Изтрезнях моментално. Станах да проверя в интернет какво това име означава и се оказа, че "чамча" е вид пъпеш на украински.

"Моите посмъртни приключения" от Юлия Возненсенская... Котаракът, заради когото тая умря, в опит да го спаси да не падне от покрива на жилищната сгaрада, се казваше Арбуз (диня).... Как да не умреш и сам от изненада?!

На следната вечер жена ми се буди с вик от кошмар, крещи събуждайки и мене:

- Не, не му изяждай хуя, черна свинйо!!!

Разсънвам се, питам я. А тя:

- Ами преди да заспя, ти вече бълнуваше: "Лапай ми хуя, свинйо черна!" рече. Сетне и аз заспах. И сънувах, че котката ни лети в някакъв въртолет и я преследва черна свиня. Аз се опитах да я опазя, обаче свинята я настигна и я... изяде. Тогава се появи ти и се опита да ебеш свинята в устата, пък аз се уплаших, че свинята ще ти изяде хуя...
- Ох, няма страшно, сигурно съм сънувал, че еба негърка или циганка в устата.
- Ебал ли си негърки?
- Не.
- А циганки?
- Редовно.
- Аха... 
- Също така три туркини, една хърватка, една полякиня, една литoввка, швейцарка и... японка. С добро помня само хърватката, защото съм панславист.
- А рускини?
- Охо, брой нямат, без даже да броим белоруските!

* * * 

Преди, ядосам ли се на някоя от жените си, си виках: "Ех, с еди-коя си щеше да е по-добре, защото..." А сега даже ядосан, казвам си: "Добре, че се отървах от предишните, щото инак нямаше да намеря Нея"... Търкулнало се гърнето, па си намерило похлупака.

Няма коментари:

Публикуване на коментар