В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

18 август 2024

Малкият оранжев нехранимайко!


Тази сутрин прекарах цял час с рижавия си шкембест котарак Величко, син на котката ни Самуила-Замча... Напът съм, след малко, да го заведа и на Църква. В кошница. А сестричката му Селена Гомес и братчето му Диан Савчев починаха. Нямам представа как стана! Трупчетата ги изхвърлих през оградата... Добре де, не ги изхвърлих, ами ги пуснах да "летят"!

- Ей, Величко, - викам му - я да изчезваш оттука! Какво си ме залепил за себе си, нехранимайко такъв?!

- Мяу - вика пък той.

Ще ти кажа аз на тебе едно "мяу", рошав негодяй!


* * *


- Циганите и котките си приличат по това, че се страхуват от водата... Мислят вероятно, че във водата има някакъв шейтан, който ще ги изяде.

Каза жена ми и не спря да къпе котките ни. На всеки два дни поне веднъж. Чува се навсякъде. Мяукат, дерат, хапят, пищят, а тя:

- Какво сте се разкрещели, да не мислите, че това ще ви спаси от... хигиената?!?

...И после ухаят на шампоан.


* * *


А майка ми не харесва котки. Направо си ги мрази даже. Може би защото е латентна католичка. Според папистите в котката живее дяволът. Тъй де, че къде другаде да живее? Няма да живее в къща на кокоши крак я?! А според google трябва да отиде на консултация при психоаналитик майка ми, където им било мястото на всички, които мразят котки.. Обаче тя самата е психоаналитик. С една дума causa perduta.

В света има няколко големи секти. На еколозите, на педерастите и на психотерапевтите. Масоните са отделно. А какво е психотерапия ли? Това е да плащаш на евреин, за да те кара да говориш мръсотии за майка си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар