Епископ Тихон "във всичко е пръв". Ако скоро останем пак без
патриарх, което няма да е голяма загуба, щото с това сенилно
недоразумение Неофит, дето го командват любовникът му Ангел Младенов,
"епископ" Поликарп Белоградчишки и архим. Никанор Мишков, дали имаме,
или нямаме патриарх, не е от голямо значение, може временно да го
замества Тихон като "пръв сред равни в простотията", докато изберем на
негово място поредния "общочриемшива отрепка" за предстоятел на БПЦ.
Тихон се ваксинира
пръв сред епископата ни със съмнителната ваксина срещу още
по-съмнителната "чума на хилядолетието" - Ковид 19 и всичкото това,
докато Грузинският Патриарх Илия II-ри заявява, че предпочита да умре от
Ковид, пред това да се ваксинира с препарат, създаден от 14-седмични
умъртвени човешки ембриони, та и заради това му гласят някои в Грузия "импийчмънт" може би... Същият Тихон, който, докато митр. Николай и
командваният от него синод на БПЦ отказваше да иде на всеправославния
събор, организиран от Фенер, защото е прокатолически и икуменически,
целуна коленичейки ръката на римския папа с жест като у контеса, което може да се види в youtube.com ето ТУК
Разведен, с две деца,
работил като фелдшер преди замонашването си, още на третата година след
подстрижението си за монах Тихон вече е епископ, без да е преседял в манастир и един ден. И последното по една-единствена причина - бил е съученик на сегашния ни "патриарх" Неофит,
същият като "патриката" cи бесен педераст.
Това
е кадровата политика на БПЦ - така се става епископ, а после евентуално
и митрополит, че и патриарх - освен ако не си владишки племеник или не те ебе тебе или майка ти владика - почваш от прислужник, обслужвайки
лансиращите те от софрата до кревата, продължаваш като
изпълнителен стажант-крадец и мошеник, заделяйки им "лъвския пай" и
отделящ за себе си по-малко или повече, според степента си на хитрост и
кадърност в злото и накрая ставаш един от тях - дявол с дяволите, те
така се "клонират". Възпитават те в пълна лоялност към своята мафия, която лоялност мерзко и Богохулно наричат "духовно послушание".
Така е от "най-горе" до "най-долу". Така работи
системата от най-високо, та до най-незначителната клисарка, която събира от богомолците
шишета вино, за да ги преварят сетне поповете на евтина ракия, дето да
продадат "на черно", па тя да се "удостои" с няколко шишета олио, два
сапуна и три пешкира върху клисарската заплата. Но само в случай, че е
събирала шишетата добросъвестно и навреме е гасила купените и запалени
свещи от миряните, та да ги прибере в кашона и срещу остатъците да се
вземат от митрополията известно количество нови свещи (бройки срещу тегло с цел претопяване и отливане отново), за да се продадат и върнат на "тлъсти
угарки" пак, след като на свои ред само малко погорят... Така работи селският храмов
пангар, така работи и "патриаршията", с тази разлика, че ако селската
клисарка се отчита с парафинови угарки пред селския поп, "патриархът" се
отчита с имоти и услуги пред олигарси и политици, с предоставяне на
"финансов терен" и благовидно оправдание за злоупотреба всеобща с държавни
субсидии за "Едната ни Света, Съборна и Апостолска църква". И имайте
късмет да се усъмните дали е приложимо към кочината ни БПЦ-БП някое от
тези четири велико-съборни вероопределения, предвид цялата престъпна низост, която очите ви
виждат - моментално ставате "враг и хулител на вярата" или най-малкото
лош патриот, щото, видите ли - добра или лоша, черквата е съхранила
българщината през векове и хилядолетия. Но дали точно такъв вид
"черковност" е била тази, която българите са пазили, а и тя тях, не
питайте, щото няма и да получите отговор нито от клисарката, заета да
брои шишета и да мери угарки от свещи, ни от владиците, местещи дебелите
си пияни задници от софра на софра и от хуй на хуй. А няма и защо да
питате - отговорът ви го дават мълком самите българи с празните почти
целогодишно храмове.
* * *
През 90-те години на
миналия век из Великотърновска епархия "вършее" русенската курва Албена
Петрова. Характерно за нея е, че е около 160 кила, мустаката и се бръсне
със скъпи самобръсначки. Успява да се наебе с почти всички тамошни
попове, а ние знаем, че тези безделници поповете само за пиене, плюскане
и ебане мислят и понеже мнозинството са люде малокултурни, зле
образовани и без вкус, слабо подбират, доволно им е, след като се наядат и
напият, да "топнат чушката" без значение в чия или каква дупка.
Накрая Албена, която е просто
послушница-расофор (с право да носи расо), прекръстила се самоволно и самодейно на "сестра
Анастасия", все едно е подстригана за монахиня, се кротва - задомява се.
Събират се с йеромонах Александър и понастоящем живеят заедно в
Маринския манастир в близост до град Елена с няколко огромни кучета.
На три пъти записват двамата
да учат богословие във Великотърновския Университет и три пъти не
завършват, защото тя е тъпа, а той и тъп, и ненормален. Изгонени са
междувременно от тогавашния игумен на Къпиновския манастир, където се
опитали да се настанят (с благословия от митр. Григорий Кюфтето), за да
лежат, ядат и да се ебат. Понастоящем двамата "обгрижват" заедно
Маринския манастир и селата наоколо. Измислили са уникално
"чинопоследование" - всеки месец обикалят къщите, за да ръсят със светена
вода за здраве - той с чемшира, а тя подире му с менчето, та да събират
стотинки.
* * *
Йеромонах Филарет (Асен от Шумен), "бивш" будист, мюсюлманин и какво ли още не, игумен нa манастира в Русенското село Каран Върбовка живее на
семейни начала с г-жа художничката Моника, щерка на преподавателка от I-ва Английска езикова гимназия във Велико Търново. Дъщеря им се казва
Мира, припозната от него като дъщеря.
Любовта на Филарет и Моника
започва по манастирите. Освен чара си да се хили непрестанно, показвайки
така единия си по дяволски изпъкнал кучешки зъб и дългата коса с извънредно малки очички, Филарет
впечатлява Моника със склонността си да ляга в ковчези, бидейки дребен и
мършав и да скача чисто гол, заедно с нея, в планински водопади.
Известно време живеят и в Шумен в къща до Тумбул джамия - в къщата на мaйка му по-точно, където хващат въшки, щото сестра му проституира,
води често цигани и турци да ги обслужва в таванската стая на къщата.
Филарет записва да учи в Софийската Духовна Семинария, която не
завършва, тъй като, поради липса на средно образование, не му позволяват да
се запише в двугодишния паралелен курс, ами над двадесетгодишен дангалак
го поставят да учи в един клас с първокурсниците, които постоянно се
подиграват на нашия Какаван-Генчо. Впоследствие майка му му "купува"
диплома за средно образование. В семинарията Филарет другарува и учи
заедно с нашумелия наскоро като дискотечен кючекчия в расо йером.
Нектарий от Гложенския манастир, чиито танцови изпълнения могат да се гледат ТУК
* * *
Във Великотърновска епархия се вихри (казваме "вихри", че се срамим
да речем "подвизава") друг разбойник, съвсем достоен за "архиерей" като
Григорий, боклук в расо. Йеромонах Сергий Стравински, инак родом от Русенско, полуруснак-полубългарин, с една дума пълна мастия (по личен избор помияр, нека да уточним, а не по произход) Сергий
се носи гладко обръснат и извънредно рядко облечен като свещеник.
Изпада за известно време в немилост пред владиката си и е натирен, така
че се налага да се препитава като таксиметров шофьор.
Ама Сергий има
един "коз в ръкава" - живее с главната редакторка на вестник "Янтра" Златина Димитрова (на снимката са тримата заедно с дъщеря им)
Златина
започва да публикува нелицеприятни и компроментиращи митрополита статии
и дописки, така че свинята-митрополит е принуден да го върне на хранилка под
крилото си.
* * *
И тъй - почнахме с "епископ" Тихон, минахме през "патриарха", споменахме и "митрополит" Григорий Кюфтето, заедно с няколко йеромонаси
- бъдещи архимандрити някои от тях, че и епископи, че и митрополити, че
евентуално и патриарси (в БПЦ други няма - останалите са прогонени), та
да свършим с "журналист" Златина Димитрова... Какво да кажем друго,
освен: Какъвто "патриката", такъв и "владиката", какъвто пастирят,
такива и кучетата, такваз и мършата...
Няма коментари:
Публикуване на коментар