В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

25 юни 2024

Дом (вместо "мира" чрез нож в антиристовата икумена)

"Ще създам вражда между тебе и змията, между Твоето Потомство и нейното потомство... Потомъкът ще позрази потимството й в главата, след като тя го ужили в петата"  (Бог към Ева, из Светата Библия)

"...Не казва "за потомството", като за мнозина, ами за Потомъка, Който е Христос" (св. Павел към Галатяните)

"Ето, злото лежи пред вратите ти и към тебе се стреми, но Ти трябва да го владееш" (Бог към Каин, из Светата Бибия)
"На камъка на вярата ти в Мене, Петре, ще основа Църквата Си и съветът на нечестивитете пред протите на Злия Град на Каин и на Каинан над Нея (Божията Градина и Виноград) няма да надделеят" (Христос към Симон-Петър, из Светото  Евангелие)


* * *

следва от Чамча

Самуила (Семи) - Чамча завчера роди три котенца - две рижи и едно като нея... Точно както стана и с майка й Марта минaлата година... 

Голям скандал става, когато й ги "откраднем" за малко, за да ги помилваме и да им се порадваме. Намира ни и започва да ни се кара. 

Всичко разбира тая малка обесница. Преди няколко дни например й беше заседнал косъм в гърлото от нашийника - мартеничка, който Жена ми й върза на шията. От сутринта взе да кашля до вечерта буквално в лицето ми. Аз така и не осъзнавах какво става и какъв й е точно дертът. А привечер? Хлопа ми на прозореца Чамча отвън с една лапа, а с другата ми показва широко разтворената си уста и пак кашля. Ако щете вярвайте! Извадихме конеца.

Единият рижко вече се казва Велико (Тодоров Димитров). Защото на всеки два часа твърди с писъци, независимо къде се намира, че трябва да яде!

На останалите двама имената им са още под въпрос. Планирам да ги нарека Бони и Клайд, ако Тя, Жена ми, естествено разреши.


следва

Няма коментари:

Публикуване на коментар