Вперен в Бога Отца на Кръста, Христос отказва дори да ни погледне. Той има разговор само с Него, с Отца /Матей 27:46/. Под Кръста са Мария и Йоан, те чакат да им каже нещо, а единственото, което чуват, е че ги оставя един на друг /Йоан 19:36/, даже на Каещия се разбойник Той казва, че ще разговаря с него съвсем скоро, но все пак "после" /Лука 23:43/ Христос не ни поглежда, за да не ни изгуби, подобно на възвеждащия (и губещ я) Орфей от ада Евридика, защото би ли ни погледнал, би ни видял в цялата ни грозота - от колебаещия се "правоправещ" Пилат, през спорещите ужким за Него фарисеи и садукеи, а всъщност спорещи върху постулатите на собствената си глупост, до разбягалите се "апостоли" и не би ни "възвел" от Разтвореното в Битието, от ада в Живота.
Чрез Христос-Бог Бог-Отец прониква (пронизва тварното и разтвореното дори) - влязъл в него чрез Трептящата на границата на Нетварното и Творящото Мария и възлязъл чрез Трептящия на границата между тварно и разтворено (живот и пъкъл) Христос. И двамата обзети (и пронизани) от Светия Дух в своето "падение" - нейното в "безчестието" на забременяла преди брака си жена /Матей 1:18,19/, а Той отхвърлен от обществото на хората, овесен от тях в "поднебесната" на Кръста, неприет, според тях. ни от Бога дори, както и от хората.
Христос-Бог не ни поглежда, за да ни изведе от мрак в светлина, не ни поглежда, за да не спре да ни обича, както и Мария, която завежда целия Давидов род, възнася го в благочестието си над Небесата, не се взира в него, затова и всъщност родословието на Христа, като Син Давидов, е проследено по родословното дърво на пастрока Му Йосиф s kogoto Mariq e srodnica, а не по Нейното, макар "по кръв" Христос да няма нищо общо с Йосиф.
* * *
* * *
Израилевата Девойка от Стария Завет в историческата си битност е една тъпа курва, лесна за лъгане и готова за мамене. Църквата в историческия си път не е много по-различна, не е по-различна и нашата душа, която уж е "по природа християнка", според Тертулиан.
Но Бог обича, защото решава да не се вглежда.
От къде мога да намеря,изтегля порното на Григорий боса на мездра и соня анкова любовната фотографка порнографка.С уважение ваш последовател.
ОтговорИзтриванеЧестно не знам за какво говорите, извън тези неща съм почти месец. Работя в супермаркет почти всеки ден и нямам време да се "информирам". И ми е добре така, оказа се, че да те интересува предимно Евангелието е много по-хубаво... Не, че тези неща са несъществени, но във време и в среда, в които би имало полза да се говорят в цялата им грозота, защото би имало ефект да ги говорим, повтаряме, ушите да проглушаваме... Но нашите "герои" днес са безсрамни и даже горди с мизерността си... Какво като им кажеш в очите неща, които на всинца са ясни, че и са за тях самите повод да се гордеят. Содом и Гомора.
ОтговорИзтриванеА за Соня Анкова и разни Любчовци Върбановци, наркомани и атонски "монаси" знам достатъчно други истории стари, за да са ми достатъчни за цял живот "познанията" от подземния живот на "свръх-благочестивия" БПЦ-курвор.