"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

21 октомври 2019

Аз, лошият и злия (на 23.10 в ОДМВР - Варна ще свири Мориконе)


Рекох си, дай да се украся хубаво, па да ида да се срещна с някое от двете РПУ-та, които ме канят (и търсят) за среща сега - след IV-то о V-то. Тая сутрин бях поканен едновременно от I-во и III-то. Посетих I-во, щото ми е по-наблизо и така се освободих от необходимостта да посещавам III-то РПУ в град Варна. Помолих сестрите ми да ме снимат за тая публикация с каубойската шапка, с която и отидох на взглядата, щото в тая страна всички вече сме каубои. Снимаха ме трезвен (както и отидох), защото нямах пари да се напия. 

И още нямам, да му еба мамата! 

По-точно имах едни 5 лева, но трябваше да ги опазя, за да се снимам "документално" - за работни документи. Не че, не можех да изпия петте лева и пред РПУ-то да се разкрещя и да се разбеснея, тъй че, да ме "снимат без пари в ареста" и в профил, и в анфас, обаче това щеше ме забави и освен това тия снимки едва ли биха послужили за започване на работа...

Отидох в РПУ-то (I-во) и получих призовка за разговор съ ПИ Й. Йонков (Точно така го пише бе - айде, после не пий!) в ОДМВР-Варна. В призовката пише да се явя пред Пи Й. на 23.10 по чл. 69, ал. 1 от ЗМВР по преписка номер УРИ номер 489700-409/2019г.. Ще се опитам да не пия на 23-и, каквото и да ми струва. Все пак за 9:30 PM говорим!

Нека припомним - по сигнала ми за злоупотреба с лична информация и полицейски произвол, министърът на МВР лично ми обясни, че срещу ми "процедурно нарушение" няма, обаче ми обеща проверка чрез директора на ОДМВР- Варна (публикувано ТУК), който се оказа, че се казва Пи Й... Извинявам се, ще пия, ама някой да купи! Нонсенс... Съвсем доскоро смятах, че ОДМВР - Варна значи "Организация на Движението към МВР - Варна". Въобразявах си, че става дума да свидетелствам как съм виждал едного попа да "пие пет ракии и да сяда зад волана редовно". Обаче не! Областна дирекция на МВР ОДМВР значило и там ще си говорим явно за МВР-то във Варна.

* * *

Айде да си поговорим! Преди няколко седмици научавам от трето лице, че следователят и началник на IV-то РПУ във Варна Нанев отишъл да се изповядва като енориаш при служещия в хр. "Свети Илия" отец Петко. Нанев подпитал (уж от духовен интерес) отеца за мнението му относно поп Георги Фотакиев (бивш изповедник ужким негов - според мене впрочем не Нанев се изповядва при поп Георги, а Георги се изповядва при Нанев). Отец Петко му рекъл: "Стой, далече от него!".... А и какво да му е мнението бе, за второбрачен поп с няколко междубрачни съжителства на семейни начала между браковете (вторият сключен инконгнито от дядо Кирил) и мутренски изяви, дето управлява пет коли и два мотора с шише ракия?!... Някой ден подир тия събития отец Петко е репресиран от митрополийската власт в лицето на митр. Йоан, както онзиден научих.

Владико, върви си за Ямбол! Заедно със себе си вземи и поп Гошо, да го оставиш в кв. "Максуда" пътьом. Портних и Бойко не случайно направиха пряк път за Бургаско покрай "Максуда"!

Патриарх няма да бъдеш, заклевам се в шапката си, смятам и двамата да ви подведа под съдебна отговорност за финансови афери с парацърковна фирма ПЦДОН!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар