"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

25 юни 2021

Паттриката Неофит с ешерихия коли

 


"Пенчо бе, чети! - Пенчо пак не ще!" (Петко Р. Славейков)
Двери бг. определят информациите за болестта на "патриарх" Неофит като "противоречиви". Ама аз ще ви споделя нещо съвсем сигурно, без да си посочвам тоя път източника.

Неофит е боледувал от ешерихия коли, което е довело да загуба на хемоглобин. Ешерихия коли е бактерия, тя навлиза в кръвта, когато те ебат в гъза с хуй и после ти местят хуя незамит в устата. 

Затова препоръчвам на Ачо Младенов - ревизор в Софийска митрополия, а преди това секретар в Русенска, като ебе "жена си" Неофит, да си забърсва хуя барем с мокри кърпички, преди да му го премести от гъза в устата. За всяко нещо се ще култура, даже за ебане в гъза! Аз например, когато съм ебал "на два етажа" жена, но само по нейно изрично желание и настояване, щото съм консервативен и не обичам такива работи, редувайки вагинален с анален екс, всякога съм употребявал при смяна на "етажите" мокри кърпички, защото в средата на 90-те във в-к "Чук-чук" прочетох, че така трябва, за да не се прехвърлят бактерии и да не стават инфекции... Ачо обаче не чете, Ачо си ебе, както би казал днес по повод Ачо Петко Славейков.

Аз за тая Неофитова болежка научих още преди месец-два. И като научих за нея, не щеш ли, срещнах във Варна най-случайно отеца със забрана да служи (аргос), моя приятел Любомир Попов на следната сутрин в тролейбус номер 82. Не зная какво правеше отец Любо в тоя трамвай и где бе тръгнал, аз лично бях тръгнал с него за кв. "Владиславово", за да си набера мамули, за да се наям в полята край пътя за Добрич, понеже съм гладен и безработен, както знаете.

Видях го да се качва, облечен в расо, изчаках го да седне. Рекох му "Добър ден" и го запитах:

- Знаеш ли от какво е болен Неофит?

Наостри ушаците.

- От ешерихия коли - добавих - А знаеш ли как се получва?

Още повече се заинтригува, реши май, че ще научи от мене научна новина. че нали той много я обича уж науката! Ама му обясних ненаучно и оня посиня от възмущение. Сви юмрук, удари се сам себе си с него по коляното и ревна:

- Ти това ли намери да ми споделиш рано сутринта!?
- Че к'во бе?! Истината ти казах! - викнах.

А спътниците ни в тролейбуса се затресоха от смях.

4 коментара:

  1. Източника ти за пореден път не е достоверен! Младенов е секретар на митрополията, не е ревизор! А,за болестта е пълна глупост, но другото е вярно!

    ОтговорИзтриване
  2. Вземи си инсталирай добавката unlock origin на браузъра, който ползваш - Хром или Мозила, че гледам доста реклами ти се кичат..и пречат..

    ОтговорИзтриване
  3. В Русенска беше секретар Младенов, преди Наум да го уволни, след като го начете за злоупотреби за около 200 000 лева и Неофит си го взе в София за същата длъжност там, мисля че към 2018-а беше ревизор обаче, не съм сигурен.

    Към втория - рекламите не изскачат самоволно, аз съм ги сложил и ми цъкат левчета, когато вие цъкате на тях,

    ОтговорИзтриване
  4. И сега е секретар, никога не е бил ревизор, защото толкова мозък няма! И в момента се взел на сериозно и командва, Поли му е като болонка!

    ОтговорИзтриване