"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

12 август 2018

Свински пържоли "Ухая на череши в сладолед"


N. B. Яде се в непостен ден

Взимате две-три пържоли, останали от барбекю на пияници от Софийската бохема, гостували на Иво Художнико предния ден. Но преди да направите каквото и да било, натривате длани в кората по ствола на бреза... Нарязват се на ситно, смесват се с три глави кормид лук. Това се запържва в дълбок съд с обилно олио, задушавайки.

След като се задуши, сипвате кутийка от половин килце доматен сок с малко вода, ръсите щедро босилек. Нарязват се на ситно няколко скилидки чесън, защото както казваше една хърватка в Белград, заради която бях гонен от един двор с въздушна пушка и кучета по чорапи, гледайки ме как готвя: "За тебе нема ништа без белог лука!"

Варите докато поизври водата и сетне изсипвате настърган около 200 грама сръбски кашкавал с оригано от Суковския манастир. Сваляте от котлона съда и похлупвате, за да се разтопи кашкавала и потече из цялата гозба.

Още вдъхновено съчинени брезови рецепти ТУК

1 коментар:

  1. Готвенето не е мъжкарско занимание!

    Как си се разпищолил с тази ръчна косачка "BOSCH" (да беше додал някой лев и да беше взел електрическа или бензинова...който няма акъл, има ръце)- страшен образ си. Поразен съм от облеклото и чехлите ти, а пък за тялото и космите по него без коментар...трябва ти спешна тренировъчна програма и козметик.

    Чиче, приличаш ми на Брат Тък ("Робин Худ" от Роджър Грийн) но само в телесен аспект- не си смел и нямаш неговата вяра.

    ОтговорИзтриване