В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

18 юли 2024

Митрополитът на България и Румъния от Истинно Православната Църква Михаил се канонизира приживе чрез... юлиянския календар

- Всеки момент ще ви взема с жена ти в Еленския Балкан. Там ще живеете в кокетна къщичка и ще берете гъби. От гъби се изкарват по 500 лева на ден!

Ура! Ще бера гъби също като Билбо Бегинс в "Дотам и обратно"! И ще играем на криеница с мечките!

- Добре.

- И ще ви отворя хранителен магазин.

Ура! Ще взимам водка и цигари на вересия от самия себе си!

- Ще ви купя и козички.

Еха, ще еба и козички!

- Тези дни ще се случи... Буквално всеки момент... И ще те науча да плетеш монашески колани, много скъпо се продават.

Идеално, тъкмо изпадна ли в делириум-тременс, ще мога да се обеся.

Ха днеска, ха утре и... по едно време...

- Абе знаеш ли, що не ми намериш някоя украинка да ми чисти, да ме пере, да ми готви?... О, аз секс не искам, стар съм вече, пък и отхвърлих плътта, греха и дявола.
- Добре. Когато идем пак до Червения Кръст или украинския дом във Варна, ако видя подходяща леличка, която да иска, ще ви свържа.

Мина се не мина и:

- Жена ти, като дойде там, ще чисти, пере, готви.
- Тя не умее да готви.
-...Е добре, ще си готвя сам.

Ти да видиш!

И малко по-късно жена ми:

- Ох, ексцентричен си, непредсказуем и много пиеш...

Ох, Съкровище неземно, Безценна моя Ево, зная че за добро говориш, ама що ли и прекрасно знам, по интуиция, коя змия това ти шушне... Теглих му на онзи майните, а на Нея й проведох "строева подготовка", само вербална, разбира се. И оставих нещата на свободната воля, защото съм либерал с... консервативни предразсъдъци. Впоследствие му заявила, че без мене никъде няма да ходи. А снощи чуден разговор:


Ако не разбирате руски, "курвата" е тя, а алкашът съм аз... Написала му да не дрънка против мене пред нея, защото съм десет пъти по-голяма работа от него, имам верни и силни приятели и така мога да го опиша в блога, че да му се смее цял свят, чак в Япония на японски... Е, малко си доукрасявам и перифразирам, ама като цяло е нещо такова. И станало като в стария виц: "Курва е тази, която спи с всички на купона, а кучка тая, дето спи с всички, освен с теб". За такива като него обаче има и по-нов виц.
Мъж на средна възраст отива при сексолога и се оплаква:

- Докторе, на жена ми путката, като беше млада, беше тясна и много плътна, обожавах да й го слагам. А сега е по-широка и от ръкав на магьосник.
- Абе преди секс гръмни с пистолета в тавана, - посъветвал го докторът - от стреса путката й ще се свие и пак ще е тясна.

Нашият се връща в кабинета след седмица:

- Докторе, стана по-зле. Аз гръмнах, от уплаха ми спадна хуят, жена ми се насра, а от гардероба изскочи гол мъж и закрещя: "Предавам се!!! Предавам се!!!"
Та и на тоя работата същата. А къщата му в Еленския Балкан сигурно е на кокоши крак. Наследство му е по съребрена линия от Баба Яга... И вярва, че Земята е плоска. И че е абсурд да се върти. Както казва вуйчо ми Ангел / Гелето от село Антон Пирдопско: "Спрете Земята, искам да сляза!" Ама го казва само, когато е пиян. А и аз пиян вярвам, че Земята е плоска и не се върти. Ама само като се напия. В пияно състояние вярвам също, че Луната не съществува. Щото лягам нощем по гръб на някоя поляна и се втренчвам в нея, без да мигам. И тя ту си сменя цвета, ту формата, ту изчезва изобщо. Случвало ми се е даже да се изправя и да й изкрещя за ужас на майка ми, мъжа й, сестрите ми, кучето, котката, жена ми и комшиите:

- Дяволска фикцийо, ти не съществуваш!

Тоя обаче в тези щуротии вярва и в трезво състояние. Владика, истинно православен, по стария календар, какво да го правиш?!


* * *

Обикновено ми се кара жена ми като пия, обаче днес:

- Довечера бира ли ще пиеш или вино?
- Защо питаш?
- Пий вино, да те хване по-силно, че тоя по-хубаво да го напсуваш! Водка обаче недей, от нея ставаш зъл и наистина луд.

Ох, да, помня как веднъж ми строши "Белуга"-та, дето цял месец чаках заплатата, за да си я купя. Щото се опитах да прескоча дворната ограда, та да ида да срутя Аспарухов мост, от който скочи и се самоуби преди години един мой Истински Приятел.... Но оcтави сега това...

Добре.


* * *


Ех, хората какви масони имат! Джордж Вашингтон, Ейбрахам Линкълн, Томас Джеферсон... А ние - Гергов, Маджуков и баба Николай Пловдивски. Ех, хората какви педерасти имат! Елтън Джон, Робин Уилиамс, Ричард Гиър! А ние? Азис и... баба Николай Пловдивски. Ех, хората какви зилоти и старостилци имат! Отците Серафим Роуз, Даниил Сисоев! А ние? Пoп Божидар Главев, митрополитът на България и Румъния Михаил и... баба Николай Пловдивски... Ех!

1 коментар:

  1. Не разбирам какво против имате отец Божидар Главев.

    ОтговорИзтриване