В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

25 юли 2024

Сибиряшката селска мамаша и Смолянския кардараш недоебани, но ухилени!



"Всяко правителство е заговор срвщу свободата на народите" (Христо Ботйов Петков)

Единият ми вика:

- Опиши как манафът-епископ Сионий ми взе паркинга пред ресторанта ми "Водопада".


Опиши си го сам!!!


Другият:


- Допиши ми магистратурата!


Абе ей! Малко ли ти написах, че не можеш да си сложиш самичък точката?! Ама добре. Ще допиша... Не се сърди. Обичам те.


Третият:


- Пиши за светостта на стария календар....


Е, не, няма да те лигитимирам, Разколнико.


Ще разкажа за украинските лелички от влака между Луцьк и Виница, дето се опитаха да ми го спрат няколко гари преди Казатинъ... Затова ми се разказва, а на вас да ви пикая във водопада, да ви сера на магистратурите и да ви еба "часовниците" по стария календар.


* * *


Бяхме във влака от Луцк за Виница. Трябваше да стигнем до Виница, за да хванем автобус за Чернiвци, откъдето да влезем през Сучава в ЕС, а оттам влак за Букурещ и после към Русе... Обаче преди Казатинъ влакът взе да се разваля. И началник-влака с кондукторките се опитаха да ни убедят, че трябва да слезем няколко гари преди Казатинь... Описано е ТУК, ама е недописано, тогава забравих най-важното. Сега се сетих за него, докато ви слушам за паркингите, за ресторантите, за магистратурите и за развалените ви часовници,

Слязохме с багажа, не помня името на гарата и слава Богу. Вече сме на перона. И изобщо не знаем къде се намираме. Вървим. И тогава от влака наскачаха украински лелички.

- Хей, машиниста, защо ги лъжеш?! Влакът ще стигне до Казатинь!

Едната даже слезе на релсите пред Машината и се разкрещя по машиниста:

- Стой, никъде няма да тръгнеш без тях!!!

А друга ми вика:

- Връщай се Мужик с жена си във Влака!

Е, видели се как се смея с глас и как нежно прегръщам, как тежко стъпвам, без да знам къде съм, но сякаш съм в Стара Планина. А тя каква е Добра и Хубава. Ох, Казачки!!! Мили мои!!! По-сърцати от Триста Спартанци!


* * *


А днес слушам по не-мейнстрийм медиите в youtube примерно от някой-си Тихомир Василев от "На площада" идиотщини кому колко ужким сме били дали. па сме изгладнели. "Пропаганда" по селяндурката Митрофанова! Майка й селска да еба, Сибиряшка Крава!

Ей, ти ли знаеш или аз бе Тихомире, сресан шопски педераст?! Аз там бях, а ти си ходил само до Костинброд, за да те ебат кирливи цигани!


* * *


Пак припомням. Озова ли се около Зеленский с пистолет в ръка, бих го гръмнал в главата, без да се замисля и за секунда. После Путин, Тръмп, Камала Харис и Другаря Си, Вучич, Орбан, Ердоган и накрая Льотчик Румен. Но първо хазарчето. Първом.

И сетне ще емигрирам в Тексас. С Нея. Заради Дейви Крокет, герой от Аламо при Тексастката Революция. Преди да загине при Аламо, за него вече се носели легенди - бил прескочил с един скок река Мисисипи, бил яздил мълния... Тамошният тоест Крали Марко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар