В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

31 юли 2024

Виктор от Запорожието


Имах пари... Пари "като вестиници".... И отидох на "Класс Пиле" да си поръчам шкембе-чорба. И казвам:

- Два пъти с лъжицата слагайте шкембето в една купа с овкусена вода. Тройно.

- А, яхния?

- Не, не яхния, а чорба заръчвам. чорабасъ, а това което инак предлагате, му се вика супа. Приготви ми чорба истинска, плащам!

Хапнах, отвори ми се апетитът, па пак:

- Дай и пилешка пържола!

Дават... Те там там за пари всичко двват.

И тогава.... Виктор.... Появявайки се отнейде-си.

- Извиняюсь, можна паролл для wi-fi?? Искам със сина си да се свържа в Украйна.

- Не, - отвръщат му турчулята. - Ти не си клиент.

Че като ме жегна!

- Веднага две бири, мръсен турчине!! За мене и за Виктор и сричай "паролата", даже ми я запиши (ето ти и бакшиш, щом си толкова прижаднял), за да му я продуктувам.

- Братко, пиша! - суфлира Виктор от Запорожието на 86-годишна възраст, пенсиониран металург, избягал.


* * *


Бре, какъв брат си ми ти, бре, турчине! Анадолска свиня, дето не яде свинско, щото свиня го е родила... 

Дай ни още!!! Еще!!!


* * *


- Викторе, казако, позволи да ти подаря десет лева под масата? Може ли? Само не се обиждай, братец, аз не искам да обиждам, аз просто имам сега!

- Можно.... А ти, волноопределяющись, искаш ли спирт в дървена чашка?

- Не!

Все-такие вади от раницата си една дървена чашка. Спирт налива. Било разредено с вода и със "степче"... Отвратително, ама пия, що да правя, брат (за брата) подава, за Бог да прости неговите, как да не отпиеш?! Не отпиеш ли, нека всичко напреде да ти приседне!!!


* * *


Сега той ми призвънява току-тъй и вика:

- Как там с тебя, Козак волноопределяющись, я тебе обнимаю крепко!


* * *


Виктор от Запорожието търси работа. Вие имате ли работа за Виктор?

0886707693 portos777@gmail.com

Позвънете, ако обичате.


Няма коментари:

Публикуване на коментар