В блог "Лирика" - "Ней"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

в блог "Богословие" - Семейство и Библия

21 юли 2024

Отец Добромир Георгиев, племенник на митрополит Геласий и братовчед на митрополит Николай днес си призна, че служи на сатаната

Тази сутрин отидох на света литургия в храма в село Звездица.

Преди да започне литургията поп Добромир излезе от олтара и ми заяви, че няма да служи службата, докато аз съм в храма. Попитах го Кому смята да служи, а той отговори:

- На сатаната.

Същият човек преди години в Аспарухово ми сподели, че не е вярващ в Бога.

След всичко това се обадих на кума ни и на отец Георги Фотакиев, за да ги предупредя, че в БПЦ има мъжка брадата вещица и да поискам телефона на папата, щото друг едва ли ще се справи със ситуацията. Кумът ми каза, че няма телефонните номера във Ватикана, а Геша вика:

- Ало, отче, в Църквата има мъжка вещица!

- Бог да я прости!

- Ама аз сериозно бе!

- Обади ми се след два часа.

Да бе, да! Да не съм луд да говоря по телефона с ненормалници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар