виж по темата още:
Зов за помощ от жертвите на либерално-фашисткия терор
Бургаският съд и българските медийни двойни аршини
Случаят "Бургас"
Страница с линкове за Воински съюз и БНО
Делото срещу членовете и симпатизанти на Воински съюз "Васил Левски" и БНО "Шипка", отложено тия дни за разглеждане от Бургаския съд, е пренасрочено за 26 и 27.10.2017 г. Причините за отлагането на делото са различни от тия, които представят либерастко-фашистките медии като Флагман бг., пета колона на либералния неофашизъм в България.
Медии като тия представят ситуацията като че бургаските магистрати са се уплашили от засиленото присъствие на членове от тези организации, като наблюдаващи открития процес и са отстъпили пред страх и емоционален натиск.
Истината всъщност е, че адвокатите на подсъдимите българи са успели да изискат разглеждане на делото не "по бързата процедура" и без изслушване на свидетелите на събитията от мото-похода на "Нощните вълци" в Бургас, каквато "бърза процедура" обвинението е искало. А свидетелите на тези събития са около четиридесет души.
Смущаващите този съдебен процес обстоятелства не свършват са нежеланието на обвинителите да изслушат свидетелските показания. Безкрайно смущаващо е и че управлението на бензиностанията OMV, при чието кафене и около бензиностанцията са се развили събитията, за изтрили от видео-архива записите на неманипулируемите си от оператори, автоматично и безпристрастно записващи видео-камери. Според мои източници шефът на бензиностанцията е ако не член, то най-малкото поддръжник и симпатизант на организациите на либералния неофашизъм в България.
Записите, които Бургаският съд се кани да разглежда при делото срещу нашите български патриоти са само и именно тези, които са направили, предварително подготвили се затова, укро-фашистите, слезли от своите джипове и техните меко-киткести български либерално-нихилистки приятелчета. На тези записи не е заснета нито тяхната поява и първоначална вербална провокация към членовете на Воинския съюз, нито последвалото след това физическо насилие върху старицата и младата девойка на другия край на бензиностанцията. На тези записи, върху които Бургаският съд смята да основе и произнесе решението си, се виждат сами финалните сцени от събитието - сблъсъкът между провокираните българи и украинските политически мутри... Съдът в Бургас планира да игнорира и показанията на умиротворилите конфликта бургаски полицаи, които са противни на версията за събитията, която съд и медии се опитват да узаконят и наложат.
* * *
* * *
На това видео, което масово се "докладва", трие, а споделящите го във Фейсбук биват блокирани, можете да проследите част от коментираните събития, както и да видите една от "жертвите" на българските ("хулиганстващи" уж) патриоти как на стрелбище се упражнява да стреля с автомат "Калашников":
Няма ли да подкрепим все пак, някак поне, жертвите на съдебната и медийна поквара в България наши сънародници?
П. П. Смисълът на употребеното понятие "либерален неофашизъм" е в следното явление: една задкулисна световна олигархия изнамира различни социални групи, обикновено ексцентрични и маргинални, обособени на полов, религиозен и етнически принцип, идеологизира и даже митологизира произхода, възгледите и практиките им. Така обособената нова "секта" се противопоставя тенденциозно на останалите, последователите й биват убеждавани, че са непременно и априорно мразени, гонени и заплашени и така насъсквани срещу останалите. Сетне различни правителствени и неправителствени организации взимат инициативата да ги защитават срещу другите като репресирани и онеправдани.
По тоя начин тази световна олигархия и поместните й пипала, която най-често е ционистко-масонска в основата си, разбива обществата, фрагментирайки и противопоставяйки членовете им. А крайната цел е "лов на риба в мътна вода", защото мотивите са изцяло финансови и материални.
Разликата с класическия, консервативно-реакционен фашизъм, е в това, че ако преди това нацията, расата (или класата) е абсолютизирана и с различен вид терор налаган от нейно и в нейно име диктата й над другите етноси, нации, раси (или класи) пак от подобна скрита олигархия (историческите материали, че зад началото и възхода на Октомврийската Революция в Русия за времето на Ленин и Троцки, родила СССР стоят именно ционистки западни групировки са изобилни), при либералния неофашизъм, който днес властва в ЕС и САЩ като държавообразуваща идеология, агресорът над обществото остава скрит, ползвайки за своя маша изведени напреде групи, но не вече една, ами множество, в името на чиято свобода и достойнство ужким, малтретира и тероризира обществата, за да си присвои една малка група хора, нямащи често нищо общо с никои от набедените за защитавани, ресурсите им и властта в тях.
Либералният неофашизъм няма общо с класическата и автентична демокрация и законните й исторически форми, макар и да се етикира, афишира и легитимира преимуществено с нея. Но той е изобретил свой демократически хибрид, наричан либерална демокрация. В Бургаския казус ние виждаме единния характер на това уж двойнствено явление - консервативни класически укро-фашисти и либерасти (либерални неофашисти) са заедно в провокацията срещу мото-похода и членовете на български патриотични организации... А патриотизмът, за разлика от фашизма във всичките му форми и деривати, е още древноелинска и философски обоснована добродетел, свързана и със самата първа идея за демокрация.
П. П. Смисълът на употребеното понятие "либерален неофашизъм" е в следното явление: една задкулисна световна олигархия изнамира различни социални групи, обикновено ексцентрични и маргинални, обособени на полов, религиозен и етнически принцип, идеологизира и даже митологизира произхода, възгледите и практиките им. Така обособената нова "секта" се противопоставя тенденциозно на останалите, последователите й биват убеждавани, че са непременно и априорно мразени, гонени и заплашени и така насъсквани срещу останалите. Сетне различни правителствени и неправителствени организации взимат инициативата да ги защитават срещу другите като репресирани и онеправдани.
По тоя начин тази световна олигархия и поместните й пипала, която най-често е ционистко-масонска в основата си, разбива обществата, фрагментирайки и противопоставяйки членовете им. А крайната цел е "лов на риба в мътна вода", защото мотивите са изцяло финансови и материални.
Разликата с класическия, консервативно-реакционен фашизъм, е в това, че ако преди това нацията, расата (или класата) е абсолютизирана и с различен вид терор налаган от нейно и в нейно име диктата й над другите етноси, нации, раси (или класи) пак от подобна скрита олигархия (историческите материали, че зад началото и възхода на Октомврийската Революция в Русия за времето на Ленин и Троцки, родила СССР стоят именно ционистки западни групировки са изобилни), при либералния неофашизъм, който днес властва в ЕС и САЩ като държавообразуваща идеология, агресорът над обществото остава скрит, ползвайки за своя маша изведени напреде групи, но не вече една, ами множество, в името на чиято свобода и достойнство ужким, малтретира и тероризира обществата, за да си присвои една малка група хора, нямащи често нищо общо с никои от набедените за защитавани, ресурсите им и властта в тях.
Либералният неофашизъм няма общо с класическата и автентична демокрация и законните й исторически форми, макар и да се етикира, афишира и легитимира преимуществено с нея. Но той е изобретил свой демократически хибрид, наричан либерална демокрация. В Бургаския казус ние виждаме единния характер на това уж двойнствено явление - консервативни класически укро-фашисти и либерасти (либерални неофашисти) са заедно в провокацията срещу мото-похода и членовете на български патриотични организации... А патриотизмът, за разлика от фашизма във всичките му форми и деривати, е още древноелинска и философски обоснована добродетел, свързана и със самата първа идея за демокрация.
Няма коментари:
Публикуване на коментар