"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

27 ноември 2016

Гъз си голям, Пламене! (по Ани В. до Пламен Сивов)


Потърси ме пак Ани В. 

Тя, за ония, които не помнят, е една от героините в блога ми "Лирика" (Стихосбирка "Символ на вярата"). Каза ми, между другото, че вече работи за Пламен Сивов в неговата "Къща за птици", продавала книгите на изд. "Омофор" в книжарницата му при въпросния курник.

Помолих я приятелски да предаде на моя бивш приятел следното, което ще напиша тук, надявайки се той да го прочете, щото не вярвам да му го предаде:
ГЪЗ ГОЛЯМ СИ, ПЛАМЕНЕ!!
Татко ти Евгений и дядо ти Недялко от Сливенско, заедно с таткото на Никола "Севастиянов" ("митрополит"-мутра Пловдивска) Методи Стоименов от Софийско (Горни-лозенско) от ДС на БКП може и да си мислят, че са купили цялата Църква с парите на бившата Държава НРБ, които в началото на 90-те години от миналия век изнесоха в USA, където те пратиха и тебе подир част от тях, за да ги донесеш обратно за стръв и да ги "раздаваш" на попове и активисти... Mоже и да си мислят, че са я преписали БПЦ на ваше име, но всъщност само са купили стотина попа за по 1000 лева и двеста "aнита" за по 300 лева месечно "на половин щат", което не е нищо, драги мой, всъщност... 

Щото Госпожата тъй или иначе не ще да има нищо общо с вас. Тя, Госпожата, както още преди години ти казах, със задници и с повлеканите им съпруги като твоята Илиана просто не разговаря. Казах го това на жена ти лично, ако помниш, когато ми рече, че щяла да "разговаря против мене с Църквата", повтарям ти го сега и на теб, в случай, че си забравил.

Фишинг-отделът при твоята фондация, направен по ноу-хау на Дейвид Бърк (ако ме разбираш за какво говоря) вече не работи добре, свършиха му "меденките" просто, тъй че, да го... духаш.

Твой Светльо от Варна

Няма коментари:

Публикуване на коментар