"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

10 септември 2020

Протестът във Варна не е спрял!

Макар че, полицията във Варна раздигна палатките пред Общината на десетимата гагаузки площадни туристи и разгони поддържащата ги агитка от петдесетина души, протестът във Варна не е спрял!

Оня ден ме поблъскаха леко пред I-во Районно, отидох с такси и шише водка да се заяждам, аз на бос крак стъпих на дежурния на кубинката отпред с пета, а изблъска до улицата, останалите присъстващи полицаи ни разтърваха и ме отърваха от арест... И звъннах на 112 пред него, викам: "Какво е туй едно блъскан?! Искам истински бой, както биете децата в София!" 

За ризата бялата, с която погребах Отец Димитър Амбарев, само ме е яд, че я съдрах от себе си и хвърлих пред дежурния... През нощта сънувах тате покойния да ме пита с укор: "Сине, що ми скъса ризата?!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар