"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

13 ноември 2022

Папа, папи и папеси



- Здрасти. Гъз!

- Ти си Гъз, Светославе!

Туше!

- Оф, хайде стига де! На мене ми мина вече, просто те подкачих.

- Е, мина ми и на мене! Благодарение на тебе се сподобих с монашеска поука. разбрах, че съм много обидчив, горделив и мнителен човек.

Абе виж сега, твоите греховни слабости и личностни дефицити са си твоя работа. В крайна сметка затуй сме в Църквата до един. уж за да ги преодоляваме. Ще се помоля относно това за тебе. На мене ми е проблемът друг, не че си обидчив и славолюбив манипулатор, туй за никого не е новина. А икономическите ти престъпления и машинации чрез Църквата и през Нея, както и туй, че се явяваш пресечна точка между меридианите. и ъглополовящите на престъпния корупционен триъгълен модел "Църква - Мутри - Власт", която при равностранен триъгълник е обща за ъглополовящите и меридианите... Последното не го очакваше, n'est pas! Туше! Ебах се у Геометъра! Но даже 95% от написаното от мене за тебе да е абсолютно вярно, пак си по-добър от мнозина твои събратя, щото подир себе си оставяш много. И...

- Я дай 500 кинта, щом ти е минало.

И настана тишина в Небесата за известно време, както се казва в Апокалипсиса. Неопределено никак, щото пак ме блокираха от там.


* * *


- Оф, извинявай и ти!

- Е, докога ще те извинявам бе, Светльо!? Ти даже не си наясно защо се извиняваш!

Напротив, наясно съм. Извинявай, че се намесих в твоята интимност и лични преживявания. Но исках другарски да ти обясня, че санът ти не позволява да береш смокини собственоръчно на една дърта фриволна фея (да не я наречем Курветина или не дай Боже, Гювендия), дето за цялата си кариера си е турила една/трета от свещенството, половината епископат и почти целия синод на оная си работа. И още има години и хляб в нея, за да ви закръгли всичките Просто останалите са знаели какво и къде е точното й място, даже последният й полуизкуфял дядка умее сам да я използва, докато ти ще си Глупакът, дето ще я коронясаш за Кралица.


* * *


Хуй петстотин лева, хуй сто лева, хуй даже и пет лева, да се еба сам в голямата уста!


* * *


- Абе отче, тия що така се ядосаха и двамата?! Що толкоз им казах?!

- Ох, не съм в течение с клюки и интриги, не ме и интересуват, само ще споделя общо принципно впечатление. Хората не се ядосват толкова, кажеш ли за тях лъжа. Но побесняват от истината.

Хм, ти да видиш! Затуй ли така се ядоса и ти онзи ден, като ти споменах поп Владко Тасков и милиционерските отколе кадрувания в БПЦ?!... Шегувам се бе! Хайде стига, сега вземи ме блокирай и ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар