"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

14 ноември 2019

Поздравява те Странджа...


"Те непрестанно играят хоро" (един френски граф педераст на име Луи Бурболон за нас)
Мамицата ти, Бойко... извинете, че почвам така. Мамицата ти да, подлого мръсна (извинете, че продължавам така), дето движиш кокаина на генералите Черневи из България... Оп, казах го! И какво сега?!... А ти ще управляваш по-дълго от Тодор Живков, когато мене ме няма... Споменах ли леля ти?

* * *

Това, че тоя бенкянец фалшифицира избори го казах и преди Мая Манолова, и преди Слави Трифонов, че и преди Бареков даже. Написах го, разсъждавайки от Сърбия, съжалявам, че бях там, щото по-подла, лакома и арогантна "нация" не съм виждал, язък дето им кръстихме града Бял, заради тях чак гърците ми станаха симпатични... 

А казах ли, че на кметските избори във Варна от ГЕРБ са раздавали наркотици, за да си черпят "избирателите"? Не съм ли?? Ето, казвам го. Портних продаде Варна на арменчето Шакарян (сайбията на рейсовете) и на Разградския боклук (шефът на сметта) със свинското име Домусчиев. Това Винишко еврейче Портних (хазарче ли е не знам), дето Виница не "оправи", за "пет линии бело" продаде Варна. Махай се бе, наркоманче!!... Или да те махна аз? Даже съм намислил как. Смятам да облея с бензин един железен контейнер пълен с котки, да го докарам в Общината и като отворя капака, да им драсна клечката, че да видим как оная дупеста кака с пагоните на входа ги лови...

* * *

А аз обичам котките. Те не просто правят простотии, те живеят за простотията. Седя си днеска по пладне пред храма на Свети Никола (по български Юнак Колчу, син на Кораба Бога) и пия бира... А какво да пия бе, чай ли?! Чай пийте вий при... майка си. Ако не ви сипе майка ви, идете на Бойко Борисов при майката... 

Край пейката котка. 

Хвана с лапи едно скоро насадено дръвче и го разтърси, след което буквално се "изстреля" през чемшира.

1 коментар:

  1. Лъва българин21 ноември 2019 г. в 9:44

    Само Васко Найденов.Сега ще дойде впемето Славков ще влезе в БСП,Седесарите ще влязат в парламента и дпсето

    ОтговорИзтриване