"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

11 октомври 2022

За украинския език


автор: Владислав Безлюдний

В мене 37-38 років досвіду використання виключно російської. В мене купа друзів в росії. В мене там навіть є рідня. Я жодного дня не вчив українську у школі. Бо в перший клас пішов не у рідному Чернігові, а у Новочеркаську Ростовської області. Бо коли твій батько військовий в СРСР, тебе ніхто не питає, де жити, та вчитися. Народившися в Чернігові, я в три роки потрапив сперше у центральну Росію, де жив до 6 років. Потім в вище згадане містечко, де пішов у перший клас. В 17 років поїхав доглядати стареньку бабусю в Чернігів. На історичну батьківщину, як кажуть)

Протягом 22 років життя в Чернігові мені не було з ким розмовляти українською. Бо до 24.02 це було на 99% російськомовне місто. Вийнятків було дуже мало. Навіть військові та частина місцевих націонал-патриотів розмовляли російською. 

Щоб ви розуміли: весь мій досвід мови виглядає "ну...я читав, дивився телебачення, кіно..." В мене немає української освіти. Я не знаю правопис. До повномасштабного вторгнення, каюся, я теж багато разів казав "какаяразніца". І чув потім від людей, що типу "переобувся швидко". Так, б...дь. Дуже швидко. Бо нас вбивають зараз не французи, не зулуси, не монголи. Ви маєете зрозуміти, в чому проблема.

Нас вбиває колишня метрополія, що хоче повернути колонію, яка "від рук відбилася", і яку хоче відшмагати, як всрате цуценя, що насцяло на підлогу. 

Ми розмовляємо російською не тому, що "це наша рідна мова". А тому, що наша країна до...уя століть колонізована. Рос. Імперія, потім СРСР. Всі намагання це зупинити завершувалися в Сибіру або смертю тих, хто був за незалежність, мову та культуру. 

Зараз, як частина африканців розмовляє французькою, а частина латиносів - іспанською та португальською, так й ми розмовляємо мовою колонізаторів. Але, на відміну від хлопців з чорного континенту й нащадків ацтеків та майя, в нас все не так погано. Ми не втратили мову. Ми її розуміємо. Але не хочемо сприйнять той простий факт, що ми всраті туземці, які розмовляють мовою "панів з півночі". Й поки до нас не дійде, будуть срачі. А срачі використовує ворог в пропаганді. 

Тому так, нам потрібно припинити вийо... та почати все с початку. Створити нове суспільство. Без совка. Без огляду на минуле. Власне майбутне. Але не шароварне, а автентично українське.

Няма коментари:

Публикуване на коментар