"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

03 юни 2019

Как на село ще пристигне БХК

Очевидно от сигнала до Варненска Прокуратура относно опасенията ми за психическото здраве и адекватност на милия ми (болящ, да не дава Господ) приятел свещ. Георги Христов Фотакиев, е имало ефект и реакция, снети са му сведения.

Сега вече имаме и отговор. Църковното настоятелство при Аспаруховския храм, като колективен орган, е подало жалба-сигнал относно писанията в блога ми, с молба сега пък да се провери моето психическо здраве.

Аз пак имам новина за тях относно това какво е БХК. Засега нищо няма да им обяснявам, нека го установят от личен опит. Те без друго не ми вярват, както не вярваха и че съществуват членовете 152 и 147 от Закона за здравето, докато гуруто им не го разходихме тук-таме по институциите на основание тези членове.

Е, сега чрез БХК ще научат, че като орган нямат право да използват институции, при това държавни, с цел ограничаване моята свобода на словото...

Няма коментари:

Публикуване на коментар