"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

06 април 2021

Попски тенекии

 

"Българите неверните с коне влизаха в черквите, с маждрак бодяха нафората" (цитат от народна песен из книгата "Неверието на българина", не помня автора)

Получих си заплатата и пих. От сутринта пих и се напих. Та слязох в кв. "Аспарухово" в храма  да се разговоря с тоз' и онзи. После се прибрах и заспах. Като се събудих, усетих, че ме боли палецът на десния крак. И си рекох - пак ли подагра? Но отворих Facebook и прочетох...

Докато съм бил в двора на храма, разговаряйки се за туй-онуй, през вратата влязъл един поп  с колата си (моля ви се), па си я паркирал баш пред входа на самия храм. Домързяло го, мамицата му да еба вмирисана, да си я паркира на улицата, па да стори десетина крачки тоя дембел, та затова с колата си право пред входа на храма спрял и си смъкнал келявото туловище от ламаринената си "сапунерка". Та съм станал аз, разказаха ми, отишъл съм и съм му ритнал автомобила дето сваря. Па оня излязъл от храма да си оглежда "контузиите" по ламарините (това вече го помня)...

Боже! Как си обичат някои тенекиите!!

Спокоен съм - не е нова подагрена криза.

1 коментар:

  1. Изключително досадно е с това пиене.Трябва да се спортува!

    ОтговорИзтриване