"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

02 април 2021

Поп Гошо Фотакиев Смехотерапевт

Беше около краят на 2015-а. Бях се прибрал от Пловдив специално да присъствам на важно събрание на Сдружението "Отвори очи", ръководещо дейностите на църковния наркоцентър във Варна.

Попът ме посрещна на нож, защото се бях забавил да му върна едни 25 лева. Ядосах се и излязох да запаля цигара. А след събранието един от присъстващите ми казва:

- Светльо, що му обръщаш внимание?! Знаеш ли какво стана, докато ти беше отвън? Звънна му телефонът мобилния и се чу как някакъв му крещи в слушалката: ""Отче, миналата година в началото ти дадох 15 000 лева назаем, каза че ще ги върнеш в края на годината! Вече сме краят на следващата! Къде са ми парите?!"

* * *

Ако го питате, той няма профил във Facebook, щото е все ангажиран с благочестиви, душеспасителни и общополезни дела. Всъщност има, той е nie_carqt и почти не излиза от него, освен когато пие или спи.

* * *

През 2016-та беше в конфликт с митрополит Йоан Варненски. Един ден го осени прозрение защо Йоан не го харесвал. Щото му завиждал - като чукнел в Google името си, излизало в края на първата страница чак, пък попското име на първите пет позиции, заедно с друг, вече покоен, поп Георги от село Жигларци, дето и него доста малоумници обявиха за почти светец преди години.

Казах му да забележи в какви сайтове и публикации излиза. Основно в моя блог, в pravoslavie,.bg, в dveri.bg и в сайта на митрополията и на патриаршията, като на всичките места аз съм писал за него или съм взел интервю.

Нацупи се рязко като дете без близалка.

1 коментар:

  1. nie_carqt...сериозна работа...

    Чиета, че +Дионисий е жилван от Ловански, Варненски и Неврокопски...

    Гледа ли изявата в УНСС? Нелепо ми е, не знам.

    ОтговорИзтриване