"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

25 май 2021

Момините къпини в попови градини



И така, педерастични мои братя с пъпки-недоебки под рунтавите бради и сестрици ебливи, но прикрити, с подсилени с арматура найлонови чорапогащници и пърхот под забрадките, вчера се изпълни едно пророчество от Апокалипсиса, с което се потвърди, че сектата на махленското гуру поп Георги Фотакиев има свръхестествен произход! На едно място в Апокалипсиса на св. Йоан Богослов е записано, че непосредствено преди Края на света, "на Небето настанала пълна тишина за около 15 минути". Така вчера и попът с неговите сектанти се умълчаха, та чак се вцепениха след предната ми публикация. Тишината е зловеща обаче, щото сектата мълчи само привидно, подготвяйки Второто Пришествие за нас с Д. Един наркоман не ми вдигна телефона, макар да го остави да се "иззвъни", друг обаче се обадил на Д. и му рекъл:

- Пазете се със Светльо, ония са бесни, може да ви сторят нещо страшно!

Днес тишината ще стане още по-тежка, толкоз тежка и гъста, че с нож да я режеш, като лондонска мъгла. а в мъглата ще броди Йосиф Ковчазов като... нелегален.

От снимките по-долу (а те са само част от много още такива) ще разберете какво всъщност се е случило вчера, та хлапето врещи от страх, заплашвано и от биячи, и от полиция. Нашият калпазанин, става ясно от снимките на разговора му с обгрижвана в центъра на попа наркоманка, хванал случайно въпросната с попа "на калъп", което тази не отрича в чата или поне не директно. И остави, че ги спипал, ами се опитва да накара момата и на него да му пусне, че и да я изнудва (а през нея и попа) за пари, правейки се на гангстер... Абе, Йоско, чадо хамаво - ти костенурка бръснал ли си и в султански харем ебал ли си досега?! Тия работи ги мога само аз... Естествено ще го потърсят от РПУ-то. Оттеглям си укорите към тях в случая.
 
Браво, Нанев, поуплашете го малко това шантавото, но да знаете, че ако попските мутри му сторят нещо, голям скандал ще гръмне, щото инак е симпатяга и не е зъл, само малко лош. Пазим снимките нередактирани!

Напушва ме голям смях. Йосиф й обяснява как заснел сцената с дрон, а тя му се връзва. Представяте ли си само Йосиф с личен дрон, който хвърчи, носейки се подире му, подобно гарга на каишка и заснема какво става около него, пред него и зад него!? Имайте предвид, че това е човек, дето е виждал 20 лева нацяло последно на абитуриентския си бал, като със сигурност са били назаем. По тоя повод с Д. С. планираме да заснемем документален филм за енорията в днешния й вид, който да е реплика на старата комедия "От глупав по-глупав", ама нашият ще се казва "От прост по-луд". И тази енория, моля ви се, според възгледите на попа, се явява защитна мрежа и подкрепяща среда за наркоманите да не рецидивирали. Не, не са виновни тия хорица енориашите, често сами неустойчиви психически и с религиозни маниакалности, нито буйните младежи семинаристи като Йоско. Самата идея и модел са отдавна извратени.

И за друго ме досмешава, като седнат да ме одумват съм направо алкохолизиран и психично болен куц дявол, а като им опре яйцето на задника, започва се: "Помощ, Светльо, миличък, искат да ни бият и ебат едновременно!"

А инак в това няма за чудене. Вече четохме за мазните свалки на попа към Г. Знаем, че и сегашната му жена забременя с първородния им син преди брака с него, докато я "лекува и обгрижва духовно".
 
* * *

Е, може и да наеба попът половината енория и почти всичките наркоманки, ама аз съм хващал две негови любовници за гъза и освен това почти му наебах домашното куче - декоративен, агресивен, нервен, зъл и прост,  досаден и отмъстителен, като него самия, пинчер за 700 лева, в устата.

Това с кучето стана така. Беше ме пазарил да му пазя къщата, докато са на семейна почивка. Нито изтрезнявах и почти не се обличах. Направих къщата нещо като кръчма с публичен дом, идваха гостенки от цяла Варна, че и една стара позната о Провадия, която излъгах, че съм си купил къща на три етажа и половина, ама на втория етаж не може да се ходи, щото там съм приютил сирийски бежанци и да не ги тревожим. Тя се възхити, щото е психотерапевт и неолиберал.  Една сутрин, докато спях чисто гол, се събудих от много приятно усещане в слабините. Отворих очи и видях как пинчерът ми ближе оная работа. Грехът ми към бедното животно беше, че се поколебах няколко секунди, преди да го махна с шамар от чатала си. После се срамувах да погледна гадинката в очите, че на всичкото отгоре беше и мъжка!






Няма коментари:

Публикуване на коментар