"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 Философските статии на Дiана Харчук ТУК

14 ноември 2021

В боя влизат първи старците

 


И така, аз гласувах за ГЕРБ и за Бойко Борисов днес в изборите за Парламент.

Защо ли?

Направих си ретроспекция.

"Как да мразя човек като Бойко, който на няколко пъти искрено ме е разсмивал" (Валентин Вацев)

...Тоя ме върна поне 30 години назад с лафовете, лакардиите и простотиите си, върна ме духом по Карнобашките кръчми и "хорема"-зи. Обърнеха по кило ракия там, па начеваха да си думат право в очите кой за кого какво мисли. И сетне се целуваха къде по устата, къде по страните, къде по челата, разкаяни. На другия ден, като изтрезнеят, се заобикаляха по улиците засрамени. До следващото напиване.

"Хъ, жа гъ целива, Юда!" (Йовков, из "Другоселец")

Гласувах за Бойко, защото ми е в пъти по-симпатичен от Путьо Радев.

Гласувах и за Росен Миленов за Президент - уволнения още в началото на Бойковия разцвет ДАНС-аджия, задето навсякъде разправял, че Бойко е мутра. Гласувах за него, щото обеща, че стане ли Президент, ще вкара и Бойко, и Радев в затвора.

Кога ми стана симпатичен ли Росен?

На протестите в София.

Метна се тоя върху една полицейска кола пред кордона и скача отгоре й трупешката, докато не й изкриви тавана. Накрая ДАНС и НСО го свалиха от нея и му удариха около 55 шамара. А той после по телевизията:

- Не се ли срамуват моите бивши колеги!? Аз скочих върху колата, за да я... предпазя да не я катурнат протестиращите, а те ме спукаха сетне от шамари колегите!

Обичам те бе, идиот! Каква кола щели да катурнат там тия скритите зад "пиратки" и мегафони? Че имаше ли друг такъв ненормалник като тебе там!?


* * *


В тролей номер 88 две лелки се возят. Срещу тях младежи без маски:

- Къде са ви маските?! - пита едната.

- А на тебе къде ти е каската ма? - преварвам отговора аз - Искаш ли да ти подам и един "шнорхел"?

- Точно така! - викват хлапетата.

- Много тъп въпрос! - отвръща ми лелята.

- Тъп, ама въпрос - пак аз.

Хлапаците слизат, а приятелката на лелята, една друга осушена слива, се връща, след като си е купила билет от машината и я пита:

- Защо разговаряш с боклуци?!

- Защо не ми кажете на мене боклук, а говорите подир момчетата, дето слязоха и не могат да ви чуят? - аз.

- Против вас нищо нямаме!

- О, не се страхувайте, наречете ме боклук, аз не съм агресивен, нищо, че пия бира!

Ох, ще изхвърля и бирата от живота си! Особено тъмната. Само малко... почакайте.

...Онова тантурестото същество с фуражката пак влиза в тролейбуса и пак сяда точно насреща ми. Ама вече съм с маска. Гледа ме. А аз си бъркам със средни пръсти по ушите точно срещу му и в шепа захванал въображаем хуй, се правя, че си го пъхам в устата, имитирайки с език издуване на буза от лапането.

- На мен ли го показваш?!

- Не бе, обичам да си представям как лапам пишки, щото съм заклет педераст.

Обръщам се назад. Там са на задните седалки същите двамина с анцузите от онзи ден. Единият ме гледа злобно с две очи. Едното е насинено. Откъде ли? Може да е паднал нейде върху предната страна на простата си кратуна, докато мене ме е нямало.


* * *


Това не помня къде съм го чел - у Иван Хаджийски или у Иречек...

Тракийците: 

"Във войните тия бяха страшни, - перефразирам - отстъпваха ли младежите им под вражеския огън, старите хукваха, па ги подбираха напред за ръкави и шинели, викайки: "Деца, да вървим да умрем за България!" и така накрая правеха вражеския лагер дармадан!" Само "на щик", с "по пет на нож". Защото в тила киряк-стефчовци, бабикяновци и хаджи-геновци продавали куршумите, вместо да ги снабдяват тях. А прабатата на Мая Манолова си ебяла путката майна край турските дувари, докато тая на Татяна Дончева гледала и анализирала с пръст в косматия гъз!


* * *


- Аз накъсах на съвсем дребни парченца документа за твоята глоба, задето си бил без маска в тролейбуса. Няма защо да ходиш там да се разправяш! Спасих те, аз съм твоят ангел-пазител.

- Втори екземпляр се пази в техните архиви.

- Тъй ли?!

- Да, так точно, Дуня моя хрупкая, ангел мой!

Весна моя, для меня запахнула как дар Божий! Для меня старика!

"Пролет моя, несънувана, / само в зрачни сънища бленувана!" (Христо Смирненски)


* * *


- Ами ако се бях оказала всъщност мъж?

- Пак щях да те взема, Разсвет мой. И щях да ти целувам пениса и да го ближа от главичката до топките, докато свършиш. И щях да "гълтам" всичко, гледайки те право в очите теменужени... С една уговорка: Ако мислех, че си мъж, не бих се влюбил в тебе първоначално въобще, щото не съм педераст. Май.

Боже, колко съм лесен за мамене! Добре, че не ме преметна някой истински педераст!


* * *


На излизане от изборната секция решавам да се избъзикам с патрулиращите полицаи от I-во РПУ:

- Чао, бандити!

- Чао, Светльо!

Ахвам!

- Че как да те забравим бе?!  Единия ден, по протестите, пристигна мъртво-пиян с такси пред РПУ-то, раздра си ризата, както ти беше на гърба и я хвърли пред дежурната стая. На следния ден пристигна трезвен да питаш къде ти е ризата и защо не я пазим. А като подгони шефа на РПУ-то по улицата с думите: "Върни се тука, копой, да ти плесна един шамар, задето биете децата в София!", се пукнахме да се смеем... Две колежки ти намериха блоговете и сега ти знаят стиховете наизуст!

15 коментара:

  1. Ей, ретроград! Ходи само да се редиш по опашките, смях. Когато се обработят гласовете от чужбина, вероятно ПП ще е първа!

    Толкова ли е трудно да се носи маска? Изключително безотговорно постъпваш. Ако използвах обществен транспорт, то щях да заснемам такива като теб и уведомявах органите.

    Днес направих шест часов поход, изкачвах гол до кръста за каляване!

    ОтговорИзтриване
  2. Написах ти кое е бъдещото, но ти си с тунелно зрение и виждаш само статукво.

    ОтговорИзтриване
  3. Следиш ли резултатите? Ще слушаш младите!

    ОтговорИзтриване
  4. Покриването на лицето на обществено място е в нарушение на Конституцията. Ако преди ковид-лъжата би влязал в супермаркет с маска, охраната би те изхвърлила.

    ОтговорИзтриване
  5. Да не си станал Главен цензор на републиката? Толкова ли са вредни коментарите ми?:)

    ОтговорИзтриване
  6. Не, просто съм те предупредил, че по мой адрес можеш да пишеш лично каквото си искаш, но като се озлобиш и започнеш да намесваш други хора, понякога си мисля, че имаш нужда от екзорсцист.

    ОтговорИзтриване
  7. Писах коментари на изборна тематика, не знам какво си втълпяваш. Цитирах те, когато се опита да правиш внушение, че няма как интелигентните, възпитани и можещи да побдят, а твоите чалгомислещи фаворити ще триумфират. Ускърбен си от резултатите на изборите, разбирам те. Злобееш към нас младите, но наше е бъдещето! След два до три мандата ще се чувстваш свободен европеец, който има по-голяма покупателна способност и самочувствие. "Ценностите, който си придобил по онова тъмно време, което си прекарал по кръмите с кънтяща чалга не ти позволяват да прозреш бъдещето, да видиш един нов хоризонт. Излез от средата си на робски комфорт!

    Направих си RUN тренировката, която включваше специални бегови упражнения, основна част 10Х60м спринт на 70-75% от възможната ми скорост и допълнителни упражнения, а следобед- щанги.

    ОтговорИзтриване
  8. Ти, преди да се пишеш при "интелигентните, младите и можещите", си направи една граматическа тренировка, пише се Окърбен, а не Ускърбен.

    Миналогодишните протести бяха типичен нов "майдан".

    ОтговорИзтриване
  9. Вожде, бе, дай една оставка! Как мислиш, не е ли редно да го стори?

    "Продължаваме Промяната" ще водят преговорите много прозрачно, така се прави. Това са едни млади и чудесни хора. Г-н Петков е изключително добър човек, много ерудиран. Г-н Рашков отлично се справя на този пост, допада ми да си остане там.

    ОтговорИзтриване
  10. Не може да ме засегнеш, не се труди!

    Направих много добра тренировка с тежести. Хапнах си гърди от пасищна пуйка с карфиол и пармезан. В момента чета интересна книга, която дава доста поводи за размисъл- Бранко Миланович "Само капитализъм. Бъдещето на системата, която управлява света".

    ОтговорИзтриване
  11. Гърди от пасищна пуйка с карфиол!? А цицки на жива невестулка смукал ли си?!

    Аз пък опържих две пилешки бутчета на "Градус" и подгрях снощната супа от броколи, която сготвих - и двете дарение от Емо Ар., след което тръгнах за работа, като й се нагледах как вечеря - oбожавам това!

    И ме боли "патладжанът" ти какви простотии си ял.

    ОтговорИзтриване
  12. Става супер: крфиол, сметана, яйце, пармезан и чесън се запичат, а пилешкото филе на скара. Аз бутчета не ям. Хапвам пуешко филе, пилешко също, но от ферма, а не да е натъпкано с какво ли не, телешко каре, риба филенце, морски дарове, понякога дивечово. Супата става, но ако си я правил с рафинирано олио-не! Вечер се яде салата и месо.




    ОтговорИзтриване
  13. Чак сега разбрах защо и как си станал педераст!

    ОтговорИзтриване
  14. Уау, к'ъв ум! Громим ви на изборите и сега нападаме с безпочвени обиди? Порастни, смешен си. Приключвам комуникацията, не мога да я водя на толкова ниско ниво.

    ОтговорИзтриване