"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

10 септември 2023

Тяп, тяп, Каракоджуле....

 

- Бабо, разкажи ми приказка...

- За самовилата, дето има рана на гърба си под ризата разказах ли ти?

- Да.

- Добре, слушай тогава друга приказка... Седяла една невеста в стаята си, а на вратата се холопа в късна нощ....

- Тяп, тяп (Невесто), стани майци отвори....

- Ох, не мога, караконджуле, че плета сега.

И какъв е изводът? 

Трудът спасил Невестата. Плела-плела и го заглавичвала, а той се преструвал, моля ви се...

Обаче не можах да разбера защо караконджулът, докато холпа на вратата (с "тяп, тяп") вика, че е караконджул?

Ебаси простият караконджул! Сам се е издал!


* * *


- Лельо, разкажи и виц....

- Оф...Разказвала ли съм ти вица за Лили Иванова?

- Не....

- ...Един човек, влюбен в нея, й позвънил на вратата: "Другарко, искам да се оженя за вас!", "Колко ви е заплатата, другарю?", "120 лева", "Но, другарю, аз месечно давам 120 лева само за тоалетна хартия!" и му тръшнала вратата. Ама той пак позвънил: "Другарко, аз такава пикла за жена не ща!"

Пък един друг питал майка си как да си избере жена. "Гледай да не е курва!" го посъветвала майка му. "И как да позная, че не е?", "Гледай коя си държи краката събрани". Отишъл на бар и гледа една със събрани крака. "Другарко, искам да се оженя за Вас!", "Защо бе, другарю?", "Защото сте скромна, честна..." "И как познахтте?", "Ами държите си краката събрани!", "Абе, другарю, аз ако си отворя краката, ще ми изпаднат червата!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар